WangenPs3 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Oh hold deg til bokmål takk...Er lei av slike kvisete smågutter som skriver pwnzor, lol osv..... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hehe ON-TOPIC(!): Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 PS3 eier jo alt uansett da, dere er bare dumme som ikke skjønner det!(1) Men fra spøk til Ivar: Det hadde vært flott å se at folk i en diskusjon ikke prøvde å prakke sine ideer, sine oppfatninger, sine konsollpreferanser på andre. Det hadde vært så deilig om folk forsto at det ikke gjør _noe_ fra eller til om andre kjøper den ene eller den andre konsollen, alle firmaene går i pluss uansett, og det er ikke noe vits i å prøve å tvinge andre til å forstå at "din" konsoll er best. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Oh hold deg til bokmål takk...Er lei av slike kvisete smågutter som skriver pwnzor, lol osv..... 6559099[/snapback] Og ordet "boysa" du brukte i forrige innlegg var bokmål? Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Tror kanskje det var ment nedlatende. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Når det gjelder den voldsomme prisen på PS3 fant jeg nettopp dette: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...g=playstation+3Sony Playstation 3 PS3 Console With 60GB HDD & 3 Games (Formula One 06/Warhawk/Singstar) - £549.99 Delivered Med en dollarkurs på 6.28 NOK blir dette ganske nøyaktig 3447 NOK med 3 spill. Dette er jo ikke fullt så ille som man skulle trodd Sorry for Off-topic.. Når det gjelder On-topic, så har jeg ikke sett en eneste saklig debatt om konsollkrigen her på forumet Det er jo dog forståelig at personer her har forskjellige meninger. Hadde man bare kunne argumentert for dem litt mer saklig Hugo 6556776[/snapback] £ = Britisk pund I følge Dn.no er kursen 11,62. Det blir altså ca 6.391 kr. Hender det ofte at du bestiller fra play.com og føler at du er blitt snytt? Edit: Det var ikke bare meg som så dette nei. Endret 26. juli 2006 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 skulle hatt et eget "konsollkrig" forum, slik som gamespot, hvor alle lignende poster ville havnet. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 skulle hatt et eget "konsollkrig" forum, slik som gamespot, hvor alle lignende poster ville havnet. 6559285[/snapback] Kunne blitt litt feet ja. Men stakkars Nintedo-fanboysene som er i kraftig undertall her på forumet (etter det jeg har sett av innlegg) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Fanboys kan vel snart defineres under fjortiser.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Alltid X360 boysa som starter diskusjonen så kom ikke her..... 6556875[/snapback] Er enig, pluss fleste parten her på forumet er MS fanboys (ikke kom her og nekt for det). De graver overalt for å finne dritt om Sony og spre "hatet" sitt....latterlig spør du meg. Er faktisk en av grunnene til at jeg ikke har giddet å henge på dette forumet lenger...finnes andre forum med folk som ikke er så blendet av fanboysme slik som Gamer.no forumet heldigvis. Folk burde gå etter spilla og ikke hvem som lager konsollen(e). Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Alltid X360 boysa som starter diskusjonen så kom ikke her..... 6556875[/snapback] buhu! Det var det mest tr00 eg har hørt i dag 6558994[/snapback] tror nok det er det at du kanskje føler deg litt truffet Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Alltid X360 boysa som starter diskusjonen så kom ikke her..... 6556875[/snapback] buhu! Det var det mest tr00 eg har hørt i dag 6558994[/snapback] tror nok det er det at du kanskje føler deg litt truffet 6560804[/snapback] Fanboys kan vel snart defineres under fjortiser.. 6560589[/snapback] Er enig med deg der. Er stortsett 14tisser som ikke har råd til andre konsoller og uvitende folk som er fanboys. Jeg var en såkalt fanboys selv tidligere, men fant ut at det bare var dumt. Jeg gikk klipp av mange knallspill pga dette...Nå er det snart 2/3 år siden da men:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Oh hold deg til bokmål takk...Er lei av slike kvisete smågutter som skriver pwnzor, lol osv..... 6559099[/snapback] Kviser har eg vokst fra, og regner meg heller ikkje som smågutt lenger Du antyder for mye. Sjekk for egne feil før du hiver ut saker i hytt og gevær om andre. Var selv hardcore PS1 gutt i sin tid,prvøde virkelig å overbevi alt og alle om at denne var overlgen N64. Men så fikk ein kamerat N64..og eg var solgt. Så blei det Nintendo til jul med GoldenEye, eit av dei beste spelene noengnag syns eg. Ettersom eg elsker nintendo,og fjekk først "over" til MS ved 360 lanseringen,regner eg meg ikkje som noen fanboy av noen slag. Jaggu skal eg kjøpe meg ein PS2 i sommer også. Nei har du sett Liten kommentar til han som sa at Ms fanboys graver etter Sony dritt: Man trenger jo ikkje grave når folk får det servert direkte igjennom de daglige nyhetene rundt om på webben EDIT: Haterfanboys, antyder du at eg er fjortiss? :!: Endret 26. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 EDIT: Haterfanboys, antyder du at eg er fjortiss? :!: 6561049[/snapback] :!: :!: :!: Ellers er det trist at det finnes så mange fanboys, men de verste er tross alt de som pøser på med sine bastante påstander, og selv om påstandene blir slått tilbake av 20 forskjellige poster, poster han (vi vet alle hvem jeg snakker om) det samme tullet i nye innlegg. Hit-and-run, dessverre mange internett-troll som gjør slikt. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Lol..Ps2 har vært på markedet i 5 år også skal du kjøpe deg den nå?? Var ikke noen spesielle jeg sikta til, var myntet på all slags fanboys Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Det beste er egentlig å ikke bry seg om fanboys. Bare late som de ikke finnes og ignorere dem når de skriver...lett måte å bli kvitt de. Så lenge de får #oppmerksomhet" så fortsetter de, er nemlig det som er målet til de fleste. "Jeg har Nintendo og det er verdens beste konsoll fordi jeg eier den", er desverre mange fanboys som har denne tankegangen Endret 26. juli 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Lol..Ps2 har vært på markedet i 5 år også skal du kjøpe deg den nå?? Var ikke noen spesielle jeg sikta til, var myntet på all slags fanboys 6561364[/snapback] Jepp! PS2 har så mange konge titler som man glatt kan får for slikk og ingenting, dessuten er jo PS2 slim den lekreste konsollen noengang gitt ut til no HERLIG design på den altså. Pass deg gutt, du har "lol" i setningen din...no kommer nok wangen360 og tar deg Endret 26. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei.....HaterFanboys skriver saklig og kommer med poeng, men jeg har sett dine innlegg komme med flere lol, pwnzor +1337 eller hva det er for noe+innlegg som ikke henger sammen...Lar HF være i fred jeg. En likanes kar. Har helle ringenting imot Avean! Avean er sikkert en hyggelig fyr med sine meninger og han angriper ikke folk med kommentarer og innlegg! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei.....HaterFanboys skriver saklig og kommer med poeng, men jeg har sett dine innlegg komme med flere lol, pwnzor +1337 eller hva det er for noe+innlegg som ikke henger sammen...Lar HF være i fred jeg. En likanes kar. Har helle ringenting imot Avean! Avean er sikkert en hyggelig fyr med sine meninger og han angriper ikke folk med kommentarer og innlegg! 6561498[/snapback] Så du bedømmer folk etter hvor mange lolz de skriver, og ikke kvaliteten på utsagnene deres? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Nei.....HaterFanboys skriver saklig og kommer med poeng, men jeg har sett dine innlegg komme med flere lol, pwnzor +1337 eller hva det er for noe+innlegg som ikke henger sammen...Lar HF være i fred jeg. En likanes kar. Har helle ringenting imot Avean! Avean er sikkert en hyggelig fyr med sine meninger og han angriper ikke folk med kommentarer og innlegg! 6561498[/snapback] Det er det merkeligste innlegget eg har lest på lange tider. Mine lol`s kommer som oftets med i off-topic/musikk hjørnene i dette forumet, med da gjerne humoristiske undertoner. Du støtter opp mot Avean,og han er sikkert ein likandes kar. Men du unngår det faktum at Avean er fanboy nr.1 på dette forumet. Og det var det denne tråden handlet litt om? Fanboyisme til det extreme? Og kor lei vi er av krigingen? I mine innlegg prøver eg å få folk til å innse fakta,når noen kommer med bastarde påstender her og der. Men nåe oen rett og slett ikje får ting inn mellom ørene, ja da kan ein og enhver får nok til tider. Og skal du konstant å gå å se ned på folk pga. skrivingen så får du ta deg sjøl i skinnet og sette lista du da. Du veit best Personlig syns eg at eg greier å holde meg saklig for det meste av tiden. Men du motsier deg sjøl med dette lol hysteriet ditt. Skal du først ta ein,så må du vel ta resten. Skaff deg fokus. Endret 26. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå