ahdrage Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ser at han kan oppgradere 6210 til 6250 med decibel måler osv... Noken som har erfaringer deri fra? Sida ser litt jalla ut også har eg ikkje høyrt noke om det før.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Jeg har for alvor prøvd å gjøre noe med designet på siden min nå. Håper det ser litt bedre ut nå! (BTW, det er kommet en gjestebok på siden, så dere som eventuelt svarer på spørsmålet hans - legg igjen en kommentar i gjesteboken dere også da! :smile: ) Mvh, Fredrik Grevstad Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har en 3330 som jeg vil piffe opp. Hva kan du gjøre med den? Jeg er interresert i å: -Endre skriften (fonten) mobilen bruker. (nyhet) -Endre bildene/animasjonene på menyen. -Legge til et tegn på telefonen som gjør at du kan skrive blinkende meldinger - eller lagre blinkende navn i telefonlisten m.m. -Oppgradere mobilen til nyeste versjon av softwaren. (firmware) Hvor mye blir det på? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tror vi skal spare forumet for slikt prat. send meg en mail i steden. [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå