029kid Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har nettopp solgt bilen min å drømmer om å kjøpe en golf GTI 99 mod. Eneste som trekker meg litt tilbake er at jeg har hørt at forsikringen er så utrolig høy. Men hvor mye er det egentlig ? Er det noen her som har peiling ? Jeg betalte nesten ingenting for min polo 98 mod som jeg eide før, 5000,- i året. Men GTI, hva vil det ca koste meg å forsikre ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Prøv å regne ut med kalkulatoren gjensidige har. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Noen forsikringsselskap har "kalkulator" for å regne ut ca pris på forsikring på netter. Prøv å se på de forskjellige selskapenes nettsider og prøv. Pris på forsikringen avhenger av flere faktorer som alder, tidligere skader, garasje, alarm osv. Lykke til! Lenke til kommentar
029kid Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ah, det var jeg ikke klar over! Skal ta en titt, takk! Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 https://postbanken.no/vital/insuranceCalcul...Insurance.jhtml Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 de største faktorene som avgjør hvor dyr forsikringa di blir er: - Alder - Bosted - Type bil (GTI og andre slike GTI merker) er svinedyrt! - I tillegg kommer antall km, kasko/ansvar etc... dyrt er det lell Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da jeg søkte rundt på forsikringer fant jeg fort ut at skal du ha prisen på forsikring på en slik bil må du ringe. Testet flere kalkulatorer og de fleste sa, bilen er såpass spessiel at du må ringe oss. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hør med If, Postbanken, Terra forsikring, Gjensidige, Vesta og alle de der, så finner du fort ut hvem som robber deg for mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå