Joachim_F Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tecmo har nå lansert en Xbox 360-demo av Dead or Alive 4 - seks måneder etter at spillet opprinnelig kom ut. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Suits me well! Etter å ha spillt Tekken serien på PS1 til døde, blei eg rett og slett pisslei heile konseptet. Men etter å ha testet FN3 demoen MYE,trur eg behovet for å ødelegge kamerater i MP har blusset opp. Vurderer virkelig DOA4 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kjøp heller fullversjon av FN3, og vent på at det kommer et skikkelig bra slosspill til 360'en. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Okei! Kom nettopp koffor eg gav opp fight spill etter PS1. eg er rett og slett ein så utrolig dårlig vinner i slike spill. Spillte demoen ei god stund no, og for ein brøling ag aggresjon. Trur nesten det er liek greitt eg legger den kjøpsideedn på is eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg