Ozelot Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har i det siste vært uten internett og har prøvd å feilsøke for å finne frem til hva som er galt. Har ikke endret på noe av oppsettet jeg har og det eneste som er forandret, er en harddisk som plutselig ble uformatert av en eller annen grunn(alt fungerte fint før dette). Jeg kommer meg heller ikke inn på ruteren, og det har hendt før, men da løste det seg ved at jeg drog ut strømkontakten og plugga den inn igjen etter noen minutter. Det trikset virker ikke nå. Tar jeg ut nettverkskontakten, så får jeg beskjed om det på dataen at en nettverkskabel er tatt ut, og får også beskjed om jeg setter den inn. Har prøvd å lage til ny nettverkskobling, eller å gå utenom ruteren, men det virker heller ikke. Alt annet virker fint på dataen. Tips ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gjenopprett fabrikkinstillinger? Sjekke driver til nettverkskort? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Gjenopprett fabrikkinstillinger? 6554633[/snapback] hvorhen ? Sjekke driver til nettverkskort? 6554633[/snapback] Prøver den integrerte nettverksporten på hovedkortet, og et annet kort som installerte seg selv uten problem. Oppnår samme resultat på begge. Skal låne med meg en data hjem og sjekke. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 RTFM, sjekk manualen om hvordan gjenopprette fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå