Jovi60 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Lurer på en sak; jeg har en mobil som et verksted skulle skifte skjermen på. Når jeg får mobilen tilbake, virker ikke kameraet. Verkstedet sier at det ikke er mulig å reparere denne. Spørsmålet mitt da er; hva er mine rettigheter med hensyn til dette? Har jeg krav på ny mobil? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Det avhenger selvfølgelig av hvorfor kamera er ødelagt! Du kommer ikke langt med en reklamasjon hvis du har kastet telefonen i bakken.... Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 For å si det sånn: kameraet virket FØR jeg sendte inn mobilen da jeg skulle skifte skjermen. 1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 For å si det sånn: kameraet virket FØR jeg sendte inn mobilen da jeg skulle skifte skjermen. 6553395[/snapback] d ville jeg krevd heving/omlevering hos selger. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Nå er ikke telefonen reparert der den ble kjøpt. Vil det være et problem? 1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Nå er ikke telefonen reparert der den ble kjøpt. Vil det være et problem? 6553602[/snapback] kan nok bli det. Da må du foreta en reklamasjon via håndverksloven eller via produsenten og da kan du bruker forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå