Nitrius Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Sitter med hovedkortet Asus A8N-Sli Premium som jeg mistenker har et lite problem med harddisk kontrollern eller hva jeg skal kalle det(Link til post) så jeg vurdere å skaffe meg et nytt hovedkort i samme socket 939. Så hva er deres annbefalinger? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 ASUS A8N32-SLI Deluxe Abit AN32X eller hva det heter MSI KN8 eller hva det heter De 3 gode, passivt kjølte kortene med 2x 16x pci-e spor. Hvilken du velger av de er bare individuelt etter drivere, programmer, hvilket merke du liker og andre små forskjeller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) ASUS A8N32-SLI DeluxeAbit AN32X eller hva det heter MSI KN8 eller hva det heter De 3 gode, passivt kjølte kortene med 2x 16x pci-e spor. Hvilken du velger av de er bare individuelt etter drivere, programmer, hvilket merke du liker og andre små forskjeller. 6553211[/snapback] Takker, sett litt på Asus A8N32 SLI Delux, har altid vært litt asus fan. Uansett må jeg formatere? eneste som blir bytta ut er hovedkortet så hadde håpet på med litt flaks at jeg hadde sluppet å formatere.. Edit: Da var Asus A8N32 Sli Delux kjøpt inn, skal monteres så snart jeg får alt av kjøle utstyr som jeg har bestilt. Uansett lurer fortsatt på det med formatering, så et svar der hadde vært fint. Endret 25. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bytter du hovedkort,så formaterer du,enkelt og greit Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Fra samme chipset til samme chipset = ingen formattering/reinstallering nødvendig . Bare bytt kort , sett opp 'cmos setup' og fyr opp OS. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Fra samme chipset til samme chipset = ingen formattering/reinstallering nødvendig .Bare bytt kort , sett opp 'cmos setup' og fyr opp OS. 6557356[/snapback] Ah flott =) Takker så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bør nevne at du kan ta backup av filen wpa.dbl hvis du reinstallerer . Slippe reaktivering . Les: http://www.windowsnetworking.com/kbase/Win...Activation.html Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Bør nevne at du kan ta backup av filen wpa.dbl hvis du reinstallerer .Slippe reaktivering . Les: http://www.windowsnetworking.com/kbase/Win...Activation.html 6557497[/snapback] Kjekt å vite, men så lenge overføringen til det nye hovedkortet går greit så trenger jeg vel ikke det enda =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå