levlex Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Motorola lanserte i går tre nye RAZR-modeller, blant dem beryktede Canary og Capri, samt RAZR MAXX med 3G og HSDPA. Les mer Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Sitter her å banner for meg selv nå! Den MAXX telefonene har noe av det nydeligste designet jeg har sett noen gang! Nå blir det vell RAZR på meg også! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Elsker motorola fra før,og disse opprettholder forelskensen...Men er ikke noe glad i skyvetelefoner.Dårlig gjort at de putter på plastikk. Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 De burde harr 3.2 MP og radio for å hevde seg helt. Når disse kommer i slutten av 2006 så er de nok litt utrangert vil jeg anta. Desverre.... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 på dingz.no sto det at motorola er japansk,trodde motorola var amerikansk.Hvem har rett? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 på dingz.no sto det at motorola er japansk,trodde motorola var amerikansk.Hvem har rett? 6553310[/snapback] Er nok amerikansk. Kilde: Wikipedia Og må si meg enig i at det er LEKRE telefoner. Er bare å håpe på at menysystemet har fått forandring, og at telefonene er kjappere. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 vel vel, på tide at vi ser mer den nokia hive seg på ideen om edge og 3G i samme telefon. sier meg enig dubster om at maxx frister max men men, langt opp og frem, og så var det prisen da... radio er så som så, og 3,2 vel, jeg overlever Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 ser bra ut dette.. syns egentlig motorola kunne spandert noen bedre skjermer på de to første telefonene (ikke MAxx altså) Den som virker nå mest interessant, er nok Maxx'en Vi får nå følge med på testene av den når den kommer ut. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 MAxx var nydelig! Utrolig pen teleon. RAZR-serien til Moto er gull verdt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 joda, mobilene er fine de, men håper de finner på bedre navn.. "hei, jeg skal ha en sånn rssrhr...du vet, den nye fra motorola" Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 ojojojojojoj! må ha en maxx! likte ikke helt den nedskyvbare der... Det er liksom ikke motorola... Men gud de kan klapp-telefoner! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Virkelig godt å se at et firma som har ligget så lenge i søla (når det gjelder det europeiske markedet (mener de har holdt seg stabile i statene)) klarer å få seg opp igjen med gode telefoner. Disse ser virkelig lovende ut Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har kjøpt meg ny mobil så kunne det hende jeg hadde giddi å venta på disse Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Wow! Fikk skikkelig lyst på MAXX, men kan hende jeg venter en stund, er ennå fornøyd med min D600 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Maxx er nok den eneste som kan hevde seg funksjonalitetsmessig iforhold til konkurrentene. Håper Motorola satser mer på funksjonalitet fremover og ikke bare design. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 den er faktisk litt i forkant med tanke på hva den støtter av mobilteknologier. derimot taper den litt på en tanke svakt kamera (men kansje ikke rart om en tenker over hvor de har montert det) og mangel av radio som alternativ/partner til mp3/dap... er vel bare samsung som har en hspda-mobil på vei? eller har nokia også sagt dem skal komme med en? og har disse edge i tillegg? Lenke til kommentar
Burns Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg trur også at benq-siemens har en hspda-mobil. Den heter vel ef91 eller noe slikt.. Har lest at denne er i salg nå. Selv om den ikke er kommet til norge enda. Men da er den nok ikke så langt unna.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 pokker, sant nok. men har den edge også? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Razr Maxx will be mine! om programvaren på telefonen er no å skryte av that is. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bumper tråden for å sjekke om noen kanskje har fått testet telefonen hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg