dioX Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) hei, ska bort en stund på en hytte som ikke har noe støm og den slags "luksus" og lurte på om noen hvet om en cd spiller som bruker batteri og er gjerrig på strømmen?? (gidder ikke kjøpe en sekk med batterier delv om jeg skal bort..) prisen er ikke superviktig og det behøver heller ikke og være super lydkvalitet(sånn standard) håper noen kan hjelpe meg med dette.. Ps: skriv gjerne hvor den kan kjøpes.. EDIT: titta på De her men det står jo ikke noe om batteritid.. Endret 25. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 kommer annpå hvor høyt du spiller. billige batterier kan også lekke ut batterisyre. derimot tror jeg de bruker like mye strøm alt etter effekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Denne posten er feilpostet. Er du usikker på hvor ting skal så spør noen og ikke bare post hvor som helst. Threaden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg