Gå til innhold

erafinger fra min nokia n80

Anbefalte innlegg

Hentet min nokia n80 på hentekasen på komplett i sandefjord og hadde litt forventninger til denne mobilen går fra qtek 9100 til denne lille saken nokia n80..

kommer hjem setter den i laderen og skrur den på.

virker veldig grei så langt et litt simpelt hodesett følger med.

helt grei lyd men vile gjerne hatt litt av det samme headsette som fulgte med w900 ja veit at det ikke er samme merke men en liten knapp til og ta tlf eller bytte sanger kunne vært greit.

men over til tlf hadde hatt den i et par 3 dager så kom problemene min..

ps her er min liste over mine erfaringer

+liten og fin (syntes ikke den er så stor som alle skal ha det til)

+deilig tastatur

+lett og sette opp pc suite.

-dårlig lys gjengivelse på skjermen (er det sol så ser du ikke noe)

-fantastisk dårlig batteri kapasitet (måtte lade den 2-3 ganger pr dag)

-skyve mekanismen er slarkete virket som den blei mye dårligere og mere slar for hvær dag som gikk

-når jeg hadde lagt inn alle kontaktene på minne brikken så hente det ofte at minne brikken hoppet ut og det kom kun opp nr ikke navnet jeg hadde lagret den på

så etter tredje dagen var gått så la jeg den på bordet tokk ut mitt simkort og satte det i min w800i igjen...

sendte den tilbake til komplett på angrefrist og venter på penge tilbake som jeg skal kjøpe en qtek 9000 for..

dette er kun min erfaring/test av tlf så håper for alle som skal eller vurder denne tlf at jeg fikk en MANDAGS MOB.

hvis denne nokia n80 skal være sånn jeg har opplevd den så anbefaler jeg den ikke til noen..

mvh awfuls

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...