The man! Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hva er best; the claw eller thrustmaster Tacticalboard? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 The Claw er dødsfet når du venner deg til den, men jeg har måttet sende tilbake 2 pga. feil på en av knappene. Har prøvd tacticalboard en uke også men det likte jeg ikke. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 takker takker, jeg har lest endel omtaler om The Claw, og programvaren som følger med så skal man kunne lage sine egne makroer. Det jeg lurter litt på, er det mulig å lage en dogde makro til UT? Og en annen ting jeg lurte litt på, Mircrosoft har også sin lille enhet sidewinder-et-eller-annet. Den har også slike knapper som the claw, men i tilleg så kan man vri på enheten slik man kan med noen joysticker, er det noen som vet om den virkelig ikke funker isammen med UT, på Microsoft sine sider så står det at den er kompatibel med noen spill (de som er lista opp), hva med UT er ikke den kompatibel? Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 The claw har rett og slett for få knapper. Sleng på litt lean, crouch, prone, reload , jump ,talk-makroer etc. og du slipper fort opp for knapper. Det finnes shift-funksjon men denne begrenser seg selv en god del + det blir faktisk veldig lite intuitivt og gir en veldig høy tilvenningsterskel å spille med slike shift funksjoner. Tac. keyboard er helt glimrende. Masse taster og lett å holde orden på. Rett og slett et must for alle som spiller litt mer avanserte ting enn UT "instagib" ol. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg liker ikke helt Tac. Keyboard. Jeg syntes den ligner på en for mye tastatur, mens the claw er mer tilpasset hånden. Skulle gjerne ha sett litt mer på begge, slik det er nevnt tidligere the claw er grei, noen har hatt den på reprasjon to ganger, er dette uflaks eller er det et dårlig produkt. Jeg har selv "svermet" for the claw veldig lenge, kunne godt tenke meg denne. Jeg har også sett på Tac Keyboard, men som jeg sa jeg syntes den ligner på et keyboard (lol), og hvis tastene ikke er plassert slik at jeg kan kan bruke den u blunde, så er det ikke noe vits for meg å bruke den...Da kan jeg likse god bruke mitt vanlige tastatur mener jeg. Fint hvis dere kommer med litt mer tilbake meldinger om disse to. Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Har selv Tac.board og er storfornøyd med det! Poenger jo nettopp at det skal ligne et eyboard, men er tilrettelagt for FPS og andre spill. Du har flust av programmerbare knapper som du selv kan bestemme og lage profiler til. Selv har jeg laget egne profiler for hvert spill jeg spiller. Med The Claw (som jeg ikke har testet) ser det ut til at man har svært begrenset antall knapper! Man vil jo uansett trenge flere knapper enn The Claw har! Tar for lang tid å flytte hånden fra the claw til tastaturet for å skifte våpen. Med Tac Board har man mer enn nok av knapper, i tillegg kna man styre voice comms derfra, bare tommelen har et panel med 7 knapper tror jeg det var, 2 rader med funksjonsknapper, pluss mange nekelt knapper rundt retningsknappene (wasd)... nei... TAC BOARD FOR ALLE PENGA!! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 20:33, skrev Trancton:Tar for lang tid å flytte hånden fra the claw til tastaturet for å skifte våpen.Med Tac Board har man mer enn nok av knapper, i tillegg kna man styre voice comms derfra, bare tommelen har et panel med 7 knapper tror jeg det var, 2 rader med funksjonsknapper, pluss mange nekelt knapper rundt retningsknappene (wasd)...nei... TAC BOARD FOR ALLE PENGA!! Selv bruker jeg mousewheel til å skifte våpen, men kunne godt tenke meg å programere en knapp til en spesifikk våpen til en reserve løsning. Men jeg er ikke helt overbevist enda om Tac. Board. Det er jo godt at du er fornøyd med det, men jeg syntes det ligner for mye på et tastatur, slik at man må bevege for mye på fingrene? Er dette tilfelle eller? Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 the claw er iallefall meget behagelig å bruke. Sliter litt med senebetennelse i håndleddet, men blir aldri slite av å bruke the claw. Har nok knapper også så lenge du ikke binder alle "dette har jeg tid til å bruke på tastauret"-knappene på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå