buzo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har i lengre tid vært på jakt etter et sted å finne helt vanlige ringetoner(lyder). Jeg vil ikke ha ravi og robbie williams og gud vet hva som ringelyd. Jeg vil at telefonen skal høres ut som en telefon, musikk hører jeg på anlegget, ikke når folk ringer meg. Nå for tida selges jo mobiltelefonene nesten utelukkende med 'kule ringelyder'. Som om hele markedet besto av 14 åringer. Så er det noen som vet om et nettsted der man kan laste ned ringelyder som faktisk høres ut som en telefon? Har Nokia 6280 forresten. Lenke til kommentar
laroys Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Henger meg på denne! Savner noen gode gamle ringelyder, som i "ring ring" :-] Noen som vet? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Monofoniske eller polyfoniske? En polyfonisk ringetone er vel enkel nok? Det er jo egenltig bare en MIDI fil så det finnes tusenvis av de tilgjengelig på nettet. Er forsåvidt enig. Liker heller ikke å ha ordentlige sanger som ringetoner. Men monofoniske blir for skrikete og høyfrekvent. MIDIer fungerer perfekt og det høres fremdeles ut som en ringetone. Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) mobile9.com har vanlige alarmtone/ringelyd. Det er gratis å laste ned... Helt enig med dere Edit: jeg glemte, det finnes vanlige lyd i mp3, .wav, eller midi Endret 21. august 2006 av espantoso Lenke til kommentar
laroys Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 mobile9.com har vanlige alarmtone/ringelyd. Det er gratis å laste ned... 6720393[/snapback] Hvor ser du disse vanlige ringetonene, Ser bare sånne som "Master I'v got mail for you" og "ANSWEEER THE PHONE" i tillegg til sanger. Jeg får klare meg med CTU(24) ringetonen intil videre :-] Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Jeg har 24 ctu også ....after all, høres det som en vanlig telefon. Du må velge "alerts" på menyen. Det er masse tull, men det finnes vanlige ringetoner og. Det finnes også en del lyd for sms alerts. Endret 22. august 2006 av espantoso Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvordan laster man dem ned? Har en k750i og kan kje med den enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå