magfa Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Skal bestile meg samsung 9500 via fra sverige , men å kjøpe skjermen der vil bli for dyrt i porto å greier... men jeg finner ingen som selger løse skjermer her i landet ... mener ikke elkjøp å gutta der.. men en butikk helst web som har spesialisert seg på parabol = fornuftige priser.. ser at jeg må gi ca 2000 for en 100cm med 4 Lnb'er rund omkring i sverige men.. noen som har noen linker? har søkt på google og gule sider uten noen bra treff... k tx m8 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tja, vet om Satelitt Import og Tveco. Men hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Odd Rygh. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk for svaret de to var forholsvis dyre i samenligning med å kjøpe det i svergie. (kjøre bil :sad: ) odd rygh.. hvem hva og hvor? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 prøvd det jo... ikke noe brukbart og billig å finne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå