SargatH Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hallo! Jeg har fått meg ny mobil en Sony Ericsson W800i. Men det har oppstått et problem. Når jeg putter ledningen i mobilen og i datan finner ikke dataen mobilen. Men på mobilen står det "Lader" så det er jo signal. Er det noen måte og få opp dette? Jeg har ei veninne som har akuratt samme mobil og ho får det opp I min datamaskin som sånn ekstern hardware. Jeg har prøvd å åpne det i Disc2Phone, men den finner det ikke heller Noen tips? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Prøvd SE's Filemanager? Du finner den på hjemmesidene deres, eller her. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 har du innstalert driver? driveren til mobilen trengs for at pc'n skal finne mobilen Lenke til kommentar
Armani Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Lever inn til verksted når du utelukker at det kan være noe du har glemt å installere eller aktivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå