andir Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei! Skal bestille nytt kabinett, ett til meg og ett til min bror. Har sett på to, så valget står mellom disse: Aspire X-Cruiser Thermaltake Soprano Har ingen erfaring med kabinett, da jeg fremdeles har det som fulgte med data'n i 2001, så ville satt pris på om noen svarer på hva som er best av disse to Er ute etter det som fungerer best, spesielt mht. kjøling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 X-cruiser har 4 vifteplasser (2*80mm i front, en 80mm på toppen og en 80mm bak), mens Soprano har 3 (120mm i front, 120mm bak og 90mm på siden) Ellers synes jeg at x-cruiser er mye bedre utseendemessig Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 vill tro thermeltake, jeg ville heller kjøpt http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7BSCANDWIN eller http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c134 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kabinett nr 1, rett og slett fordi det er penere! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Kabinett nr 1, rett og slett fordi det er penere! 6551933[/snapback] det syns ikke jeg, og vil tro det bråker en hel del mer. edit thermeltake har -Usb på toppen. noe som er veldig praktisk. Endret 25. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
andir Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Takker for alle svar! Selv om X-Cruiser var umåtelig tøft, gikk jeg til innkjøp av Thermaltake, pga. funksjonene og den ekstra viften som følger med. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Takker for alle svar! Selv om X-Cruiser var umåtelig tøft, gikk jeg til innkjøp av Thermaltake, pga. funksjonene og den ekstra viften som følger med. 6553717[/snapback] tror du blir fornøyd. viftene er ikke bare flere, men også større så de bærer mer luft forhold til støy. og kabinettet er mer stilrent, derfor blir man ikke like for lei av det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er bare et lite minus med TT sitt kabinett, som du valgte. Den bua fronten kan være problematisk om du f.eks. har viftestyringer eller annet dilldall som stikker litt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå