Torjus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Selger ikke hammar.no LCD display lengre? De gjore det før. Tenker på de blå 20x4 tegns displayene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Fant jeg fant http://hammar.no/t.asp?i=26258 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke glem futurlec.com! =) 30kr for standard frakt (tror det er sånn for LCD display også) og prisene på displayene er utrolig lave! Synes dissa ferdigdisplayene som selges er så dyrt, så jeg anbefaler heller å kjøpe på futurlec.com og lodde det sammen selv. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hvorfor kjøpe på hammar.no når de koster 100kr mer en på microplex.no? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ikke glem futurlec.com! =) 30kr for standard frakt (tror det er sånn for LCD display også) og prisene på displayene er utrolig lave!Synes dissa ferdigdisplayene som selges er så dyrt, så jeg anbefaler heller å kjøpe på futurlec.com og lodde det sammen selv. 6554020[/snapback] 30kr i frakt ??? er jo ikke i norge engang !?? eller ?? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Tviler veldig på 30kr fra USA eller London for det er der den butikken er. først skal du betale porto og fortolling. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Så lenge ordren er under $20 koster frakta ca. 30 spenn. Også er det bare å holde seg under 200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå