spot_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei Jeg lurte om dere der ute kunne informere meg litt om hva som følger med denne pcen om den har minnekort leser osv. Jeg lurer også på hvor mye jeg kan evt klokke den og hva jeg trenger for å gjøre dette og dette er nødvendig ( spiller mest wow og cs ). Jeg hadde nettopp en HP pavilion zd8369 som ble ødelagt jeg likte den veldig godt, kjørte alle spill veldig bra, hvordan er denne pcen i forhold? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 hvis du skal klokke er ikke bærbar et godt kjøp ellers kna du jo lese i denne Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 hvis du skal klokke er ikke bærbar et godt kjøp ellers kna du jo lese i denne 6551726[/snapback] Hadde vært koslig med noe mere her, jeg må ikke klokke den vist den er bra men hadde vært bra vist dette er mulig uten å "skade" datamaskinen. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Overklokking gjøres stort sett kun for underholdningens del på stasjonære, for å se hvor høyt man klarer å presse det. Jeg vil ikke anbefale å prøve det på en bærbar da disse som oftest allerede er balansert akkurat på kanten når det gjelder ytelse og kjøling for å begrense støy og vekt. Ytelsesøkningen du får ved å overklokke en bærbar innenfor sikkerhetens grenser er såvidt merkbare ved målinger og såvisst ikke merkbare for hjernen vår. Endret 26. juli 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå