Anonym5656 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Vet om en som selger en DIGIDESIGN MBOX LYDKORT for 2.500kr. Er dette en bra pris før og fremt? Jeg har tenkt til og bruke lydkortet på enten PC eller Laptop, og spille inn Gitar og vokal. Er dette lydkortet bra nok til det? Og hvilken mic burde jeg kjøpe med hvis jeg skal ta opp noe vokal? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Når det gjelder mikrofon avhenger det litt av opptaksforholdene, hvis du har en god vokalboks eller lignende kan en kondesator-mikrofon være fint. Men da igjen trenger man å vite budsjettet. Jeg har får dårlig erfaring med MBOX til å si noe særlig om det. Men det er kun til Mac, eller surrer jeg da? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ok. Vell, altså, først og fremst har jeg veldig lite peiling, men hvis jeg skal synge noe så blir det bare på rommet med et headset en den evt mic´en. Budsjettet er lite, er ikke ute etter noe proft utstyr, bare noe jeg kan leke meg med og lage noen små-demoer. Nei, MBOX skal fungere på PC. Gamle læreren min har et lite studio, og anbefalte denne MBOX til meg(pluss at jeg fant en som solgte den brukt) og Pro Tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå