Tore Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er en sånn særing som har gjestebok og blogg og alt på min egen server, ikke noe bloggtown eller nuffe tull... Men besøksteller hadde også vært morro å hatt på egen, så blir jeg 100% uavhengig av andre steder for at min side skal fungere 100%... Finnes det noen måte...? jeg har ikke tengt over dette før og aner ikke hvor jeg skal lete etter løsningen... har php/mysql osv... Så linker og anbefalinger til ferdige oppsett mottas her.... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 http://www.google.com/search?q=php%20mysql%20counter for eksempel. Første treff er step-by-step php/mysql hit-counter. Vil du ha ferdige finner du sikkert det også. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 noen anbefalinger da tro... noe som IKKE teller hver gang om noen sitter å trykker F5...? Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) noen anbefalinger da tro... noe som IKKE teller hver gang om noen sitter å trykker F5...? 6551792[/snapback] Da må du også lagre enten Session eller en cookie. Kan ikke PHP, men det er helt sikkert en funksjon som kan hente ut Session eller lagre en Cookie med en viss expire tid. Får du til den som ble linket til først her, så er det ingen problem å utvide den til å også sjekke dette. Hvis du ønsker å bruke PHP & mySQL til å lage counter, så får du sikkert flere svar på PHP delen av forumet. Endret 25. juli 2006 av hpfarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå