Torjus Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei, beklager at jeg ikke har informert om dette før nå, men jeg har faktisk glemt denne tråden helt vekk... Desverre så er kabinettet brent opp - R.I.P Black Mamba Klikk på lenken under for å lese mer: http://blackmamba.thinkfuzzy.net/ Lenke til kommentar
.dat Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fikk dere noen gang vite hva, som gjorde at huset tokk fyr? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, det var mest sannsynlig ei frityrgryte på komfyren som tok fyr. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Eller en kaldlodding i kabinettet ditt! Kan jo fort føre til brann det. Men det var sinnsykt synd med kabinettet da. Var jo pent å se på, og den tida man bruker på det får man ikke tilbake Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Nei, for de som satt i kjelleren å linka kom jo opp i første etasjen der det var brann, de hørte masse bråk og slags knuselyd, så de gikk opp for å se. Masse røyk osv i gangene sa de. Jeg var i bursdag akkurat da det skjedde, så jeg var der ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå