Melvin Snerken Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Virka som pcen din bråka litt i den filmen der? Jeg er imponert over hvor flink du er, gleder med til lakkering Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Virka som pcen din bråka litt i den filmen der? 6737290[/snapback] PC'n bråker ikke så veldig mye, det er helst mikrofonen på mobilen som lever sitt eget liv. Hehe. Jeg er imponert over hvor flink du er, gleder med til lakkering 6737290[/snapback] Oi, hadde ikke ventet sånn ros Det varmer! Lakkering ja, det blir ikke lenge til! Må bare få gjort ferdig slot-in hullet i front, som kommer til å bli vanskelig. Noen som har noen idér til hvordan jeg skal gjøre det? Slik ser sketchup fronten ut: (Slik skal det se ut til slutt) Og inni: Slik ser det ut nå: Slik ser fronten ut Viftestyringen uten 5.25" braketten. Nå... noen som har noen gode idér til hvordan jeg skal få målt opp hullet til der CD/DVD platene skal settes inn? Hullet skal være akkurat stort nok til en å få en CD inni. Så når den er gjennom hullet så skal den gå rett inn i DVD rommen. Slik skal hullet være ca: Noen som har noen gode idér? Fikk et tips om at jeg kunne tusje med en blaut tusj på en cd og så legge den i DVD rommen, deretter så skyver jeg den ut ved å trykke på knappen, da kommer det et merke på plata der jeg kan kutte. Men denne måten høres litt tungvindt ut. Er takknemlig for tips og idér, er helt blank på idér nå. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hi Kan du ikke bare sette cd-rom"en der den skal være løst. Merke med en penn langs kanten av cd -rom"en der dukommer til Så måler du tilsvarende avstand ned til åpning innvendig av innmating cd og overfører målene utvendig... Sporet kan du sage ut på en gjerdesag (4mm spor er perfekt) eller med en annen sag med sideanlegg. Det er bare å stille bladet litt høyere enn tykkelse vegg. Overflødig kutt kan du jo bare fylle med en 4mm list... Tror jeg......... Project M2 http://home.no/pcbouldingmania/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 ... og om du bommer med 3mm er det vel ikke værre enn å heve / senke shiten alle de optiske enhetene og harddiskene ligger i ørlite grann? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Takk for idér/tips! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ny update med masse snacks som hull til slotin dvd-rommen, lakkering av hovedkortbrett og så videre, ta en kikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6749617 ------ Spørsmål: Skal jeg sparkle over alle skruehullene slik at jeg aldri kan skru opp kabinettet igjen, eller skal jeg beholde skruehullene? Vil jo se penest ut hvis jeg sparkler over dem, men hvis jeg en gang skulle få LCD-display så blir det litt jokk å få montert det hvis ikke jeg kan skru av frontplaten. (det går jo, men blir vanskeligere å få det nøye) Hva mener dere? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 hmm. hvis det hadde vært meg så hadde jeg sparklet de igjen, du har jo luken på toppen til og komme til pcn da. går jo greit og ha fronten på når vi skal sette inn LCD da -FriedDude- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 La være å sparkle, blir vanskelig ellers vil jeg tro. Så litt stygt ut bak ved strømforsyningen. Hevet litt for mye eller? Hakkete kant så det ut som det var og, men kan hende det bare er bildet som bedrar. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 La være å sparkle, blir vanskelig ellers vil jeg tro.Så litt stygt ut bak ved strømforsyningen. Hevet litt for mye eller? Hakkete kant så det ut som det var og, men kan hende det bare er bildet som bedrar. 6750124[/snapback] Strømforsyningen er ikke skrudd fast på det bildet. Men det er sant det du sier, jeg hevet den kanskje litt for mye, så du ser muligens en liten kant, men tror ikke man vil se det så godt når man får lakkert kassa. Dessuten så er det jo bak kabinettet så... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hi Hvorfor setter du inn en floppy!! den er jo håpløs gammeldags..jeg har hivd ut min for lenge siden og bruker floppydiskene som underlag for kaffekoppene.. :!: Kan du ikke heller ha en kontakt for USB foran..mer plass og raskere overføring, og så er det mye finere å se på Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, fuzzy her. Jeg skal ikke ha floppy, hehe Jeg måtte bare ha en floppy + diskett for å installere windows på SATA disken. Hovedkortet er så gammelt at jeg må ha egen SATA driver fra diskett Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Kabinettet er ferdig! Klikk her for å se siste update og bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6811195 Eller klikk her for å komme til prosjektet sin hjemmeside: http://blackmamba.thinkfuzzy.net Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis med ferdig prosjekt. Tipper mitt prosjekt blir ferdig til helgen. Det er hvertfall planen. Hva syns du selv om kabinettet? Er du fornøyd? Noe du er litt misfornøyd med? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Grattis med ferdig prosjekt. Tipper mitt prosjekt blir ferdig til helgen. Det er hvertfall planen. Hva syns du selv om kabinettet? Er du fornøyd? Noe du er litt misfornøyd med? 6812053[/snapback] Synes det ble bra jeg... det jeg er misfornøyd med er at lokket ikke passer 100%, altså at det går ikke helt nedi noen plasser, men det synes ikke når skjermen står oppå og presser lokket ned. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Lækkert! Good job! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Lækkert! Good job! 6814117[/snapback] Takk =) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 gjgj. Finfint kæbbis. løve is in the air. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Blei fint det.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lækkert! Good job! 6814117[/snapback] Hvor fikk du tak i kabler til å koble til på/av knappen ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 er det ikke plagsomt med lyset rett i trynet når du spiller osv? :S nice mob btw:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå