LapperT Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Da tar du bare frem ei pappplate og får den til å passe med litt klipping osv. Så har du en mal til hvordan du skal kutte det 6623132[/snapback] fikk det over på papir så teiper jeg det fast på papp å klipper ut det så blir det topp Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Ny update! Fjernet boltene til å feste plexiglasset med, og begynt å tenke på CD-racken Ta en kikk på updaten ved å trykker her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Enda en (mini) update! Nytt plexiglass kjøpt, jeg har fått meg 2 ukers jobb , pakker fra sponsorene har annkommet! Link: her Endret 7. august 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva med å bruke litt autosol på bryteren? De lange vifteskruene, hvor fikk du kjøpt/sponset de? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hva med å bruke litt autosol på bryteren? 6629482[/snapback] Såså, det kommer ! De lange vifteskruene, hvor fikk du kjøpt/sponset de? 6629482[/snapback] Det står i første post i arbeidsloggen De fikk jeg sponset av hcs-electronics. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Var jo ikke så mye nytt annet enn delene du har fått, men de ser da bra ut. Ellers har du bommet på noen av bildelinkene, du trykker på ett bilde, men kommer til et annet. Grattis med sommerjobbb. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Var jo ikke så mye nytt annet enn delene du har fått, men de ser da bra ut. Ellers har du bommet på noen av bildelinkene, du trykker på ett bilde, men kommer til et annet. 6630293[/snapback] På hvilke bilder da? Grattis med sommerjobbb. 6630293[/snapback] Takk takk Endret 7. august 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 På hvilke bilder da? 6630377[/snapback] Prøv f.eks det nederste bildet av vippebryteren og bildet under. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 På hvilke bilder da? 6630377[/snapback] Prøv f.eks det nederste bildet av vippebryteren og bildet under. 6630904[/snapback] Oida... ble litt feil der ja, ikke tid nå, men skal fikse det så fort jeg har tid! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Du har vel ikke vurdert å kutte 45 graders kutt på plexien og vinduet så det går helt kant i kant? Endret 7. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Så bra ut dette fuzzy, håper bare at du skal pusse mer på sparklingen De var litt store ja de klistremerkene De falske bulginknappene er fine ja Liker veldig hvordan du har tenkt fronten, så lenge du får det bra Et tips er å vente med å ta av "tapen" på plexiglasset til du er ferdig, eller ta på maskeringstape, da slipper du riper Petter Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Du har vel ikke vurdert å kutte 45 graders kutt på plexien og vinduet så det går helt kant i kant? 6631291[/snapback] Veldig trøtt nå, hva mener du? Så bra ut dette fuzzy, håper bare at du skal pusse mer på sparklingen De var litt store ja de klistremerkene De falske bulginknappene er fine ja Liker veldig hvordan du har tenkt fronten, så lenge du får det bra Et tips er å vente med å ta av "tapen" på plexiglasset til du er ferdig, eller ta på maskeringstape, da slipper du riper Petter 6631654[/snapback] Hehe, har gjort det på den nye plexiplata Fulgte jo ikke med tape på det gamle plexiglasset (som var fullt av UV tusj og riper) ----- Ny update idag! Med litt hjelp av -Frieddude- så fikk jeg gjort en god del! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6726043 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Enda en update! I dag lekte jeg litt elektriker, monterte knapper til DVD og lys. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3entry6730263 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Så fiiiin! Gleder meg til du får litt lakk på kassa jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Så fiiiin! Gleder meg til du får litt lakk på kassa jeg. 6730337[/snapback] Hehe takk, ja jeg også! Må bare få ferdig fronten nå! DVD rommen og viftestyringa! Da skal jeg sparkle hele kasse, pusse og så lakke Skal lakkere alt svart, hovedkortplata, inni og utenpå osv. Black black black and a touch of blue lightning Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva med et innslag av knall oransje? Evt lakke hele kassa rosa? "Make somethin' that stands out m4n." Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Hva med et innslag av knall oransje? Evt lakke hele kassa rosa? "Make somethin' that stands out m4n." 6730384[/snapback] Mjaa... skeptisk Tror jeg kjører stilrent, svart blankt og blå lys Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nevne meg som ide og sketchup hjelp? heeh kutgw Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Vet ikke helt men jeg ser ikek noe neon jeg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Vet ikke helt men jeg ser ikek noe neon jeg 6733417[/snapback] Det ligger et bak fronten og et rett ved vinduet til høyre. Kalde katoder da... ikke neon lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå