Gå til innhold

Prosjekt Black Mamba [Kabinettet er brent opp]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fått meg inn på sponsorer nå :D  ^^

6576524[/snapback]

Yes :p

Skal jeg lage nytt topplokk (tar 2-3 timer kanskje) eller skal jeg bare ha det slik?

?

6576007[/snapback]

Lag nytt du. :)

6579939[/snapback]

Allready done mister ;) Lagde nytt i ettermiddag. Bilder kommer i morgen!

Har fått en del sponsorer. Sjekk arbeidsloggen for mer info!

Lenke til kommentar
Begynner og ligne på noe nå, mangler bare og få vekk de stygge skruene på plexiglasset ;)

6591121[/snapback]

Har fikset det nå slik at det ser litt bedre ut enn før idag :p Synes du det forsatt ser stygt ut? Forsalg til andre skruer da?

Lenke til kommentar

Nei fuzzy, skal jeg være ærlig syns jeg du har bommet på litt mye nå. :hm:

Plexi'n burde vel vært limt eller festet på annen måte, hullene du har saget ut er ikke firkantet, samt at de har feil størrelse her og der... Øverste delen av hullet til bakplata (eller hva du kalte den) som du ser her er vel heller ikke rett.

Dette er dog stort sett småting, men til sammen gir de et dårlig inntrykk syns nå jeg. Men, jeg tipper, og håper, at det hele blir bedre med litt maling og lakk sprutet utover. glhf

Lenke til kommentar

Hei, fuzzy, ser bra ut sålangt, bortsett fra et par ting!

1 Det sidevinduet ble ikke, sorry å si det , men du må høre det, så veldig fint

med de skruene. Prøv heller å sparkle igjen skruehullene, eller lage helt ny sideplate

og så kutter du ut et nytt plexiglass, bruker lim (som kan brukes på tre) og limer glasset fast fra innsiden.

2 Er du misfornøyd med noen kanter eller noe som helst på kabinettet, sett deg ned og finpuss på dette, du får mye igjen for det senere hvis du evt skal lakkere det.

Bruk for all del god tid, ikke rush tingene, da blir det ikke like bra sluttresultat.

Ellers: Ser bra ut og skissene ser bra ut, så lenge du bruker litt mer tid på finpussing

så tror jeg dette kan bli veldig fint. Fin ide også!

Der med PSU'en var hullene litt høye, kanskje du kan sette PSU'en på en tynn plate eller noe, slik at du får løftet den, så passer den sikkert bedre ;)

Gleder meg til å se mer ;)

Petter

Lenke til kommentar
Hei, fuzzy, ser bra ut sålangt, bortsett fra et par ting!

1 Det sidevinduet ble ikke, sorry å si det , men du må høre det, så veldig fint

med de skruene. Prøv heller å sparkle igjen skruehullene, eller lage helt ny sideplate

og så kutter du ut et nytt plexiglass, bruker lim (som kan brukes på tre) og limer glasset fast fra innsiden.

2 Er du misfornøyd med noen kanter eller noe som helst på kabinettet, sett deg ned og finpuss på dette, du får mye igjen for det senere hvis du evt skal lakkere det.

Bruk for all del god tid, ikke rush tingene, da blir det ikke like bra sluttresultat.

Ellers: Ser bra ut og skissene ser bra ut, så lenge du bruker litt mer tid på finpussing

så tror jeg dette kan bli veldig fint. Fin ide også!

Der med PSU'en var hullene litt høye, kanskje du kan sette PSU'en på en tynn plate eller noe, slik at du får løftet den, så passer den sikkert bedre ;)

Gleder meg til å se mer ;)

Petter

6594982[/snapback]

Ikke dumt... hehe. Skal se på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...