release Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Lurte på om det er noen her på forumet som har noen erfaringer med Lenovo 3000 v100 serien? Evt. vet av noen gode og politelige tester? Vurderer å kjøpe en med Core Duo 1,66, 1gb ram og 1280x800 oppløsning. Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har testet denne maskinen ja. Hva er det du lurer på? Jeg kan kjapt si at maskinen er god, solid iforhold til konkurrenter i samme prisklasse, forholdsvis stille og etter min mening ganske stilig. Hadde jeg vært deg ville jeg også tatt en titt på Toshiba U200-121/128, dette er en av mine favoritter i "mellomklasse" segmentet på 12" maskiner. Se her for mer info om maskina Lenke til kommentar
release Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Lurer egentlig på om det er noen svakheter med den, og generelt sett hvordan den er i bruk. Har lest ett par tester og sett på spesifikasjonene, men det hadde vært nyttig å høre hva du syns om den. Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er vel egentlig ingen direkte svakheter på maskina, men det er en billig masking og det er klart at de derfor har måttet gjøre kompromisser... Det er etter min mening en meget god maskin til den prisen, og det eneste alternativet må være U200-121/128 som også er solide maskiner, med bra specs. De har 2 års garanti også, og det er meget bra! Lenke til kommentar
AH Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vet du noen hvilke maskin som er den med minst støy? Lenovo eller Toshiba? Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen av de støyer noe særlig egentlig, men har kun Lenovo'en her nå så får ikke sammenlignet dessverre. Få antakelig tak i en U200-121 til uka igjen så da kan jeg sikkert teste det! :-) Lenke til kommentar
AH Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen av de støyer noe særlig egentlig, men har kun Lenovo'en her nå så får ikke sammenlignet dessverre. Få antakelig tak i en U200-121 til uka igjen så da kan jeg sikkert teste det! :-) 6596124[/snapback] Da hadde det vært ekstremt gledelig med en tilbakemelding på hvilke av maskinene du liker best og hvorfor..! Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg liker Toshibaen best, grunnet penere design, litt bedre ytelse og 2 års garanti... Men Lenovo'en er også en meget god maskin i forhold til prisen mener jeg, og tror det blir et veldig personlig valg hva man synes er best. Lenke til kommentar
release Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg også tatt en titt på Toshiba U200-121/128, dette er en av mine favoritter i "mellomklasse" segmentet på 12" maskiner. Se her for mer info om maskina 6553970[/snapback] Har tatt en titt på Toshiba U-200 også. Ser veldig bra ut. Ikke mye som skiller den og Lenovoen når det kommer til spesifikasjoner. Ser ut til at Toshiba ligger noe høyere i pris da.. Spent på å høre hva du syns om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå