knutby Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg trenger litt assistanse i det store o' japanhuset. Husker ikke hvilken bane men jeg er på den banen hvor jeg går INNI den store japanske festningen for å drepe en gal man... Hvordan kommer jeg meg opp fra det nivået hvor helikopteret står?(første etasjestart etasje) Man kan jo bare skyte seg vei men det er jo ikke noe tøft. Må kunne se når flesket i halsen tyter rundt pianostrengen... Lenke til kommentar
cow Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 finn et keycard som er merket m utropstegn på kartet, deaktiver laseralarmen å gå opp trappa. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Med en gang du starter banen, er det en hemmelig dør i trepanelet i dørkarmen til høyre.... Der er en trapp som fører deg opp til ett rom der det patruljerer en Ninja... Snik deg innpå ham, men gå på bjelkene, ikke på plankene, for de knirker! Fiber wire/anaesthetic: Voila! så har du uniform, med denne kan du gå og finne deg bomben... Synes å huske at du også får access kort da... men er ikke helt sikker... _________________ --- Cybermantix --- "If it works, overclock it, But Don't Fuck it up!" [ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-10-23 11:15 ] Lenke til kommentar
exion Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hmm..hvordan brukes de anaesthetic greiene? Sikkert bare jeg som har IQ sperre.. :smile: Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Anaesthetic brukes som Fiber Wire, snik deg innpå målet, og hold inne "skyt" lenge, du vil se på "ammo-indikatoren" hvor mye dosering du bruker... (5 små flasker, som forsvinner etterhvert) 5 er maks, og da sover målet lenge!, tar du bare 1 eller 2 doser våkner de ganske kjapt... Dette varierer litt per mission... Tar du reload innimellom angrepene dine "lades" kluten din opp med doser... Bruker helst Anaesthetic, da er det lettere å åpnnå "Silent Assassin"-Rating og få bonusvåpen... Enn hvis du dreper med Fibre Wire... Holder også sivile tap nede. :smile: _________________ --- Cybermantix --- "If it works, overclock it, But Don't Fuck it up!" [ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-10-23 11:40 ] Lenke til kommentar
Papus Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har et spørsmål, har mekka spillet helt fått tak i alt...tror jeg. På veggen i skuret hvor alle våpnene ligger ser man at det skal ligge et kjede eller et elelr annet. Vet noen hva det er, eller hvor man får tak i den?????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå