Whalecore Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tenker nå på et forum under 'Spillforum - for de mest omdiskuterte' som tar for seg alle Dungeons & Dragons spillene. Det er mange store der, blir vel en del snakk rundt D&D Online også. Og Baldurs Gate spillene er også veldig populære. Egentlig syns jeg NwN burde hatt sitt eget underforum, men det ville vel ikke blitt så veldig populært, så hvorfor ikke slå det sammen med de andre D&D spillene? En annen løsning er jo å lage flere underforum under D&D, altså Neverwinter Nights, Baldurs Gate, og D&D Online forum osv. Bare et forslag, håper flere er enige. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg kan ikke akkurat si meg helt enig. Hvor mange tråder kun egnet for diskusjon av D&D og Baldur's Gate kan du finne her på forumet ved et søk? Det kan umulig være mange. Lenke til kommentar
edds Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Syns dette kunne vært en god ide. Fjern Far-Cry forumet! Det kommer også garrantert flere spill basert på D&D i fremtiden, så det er greit og være forberedt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er ikke slik forumet her fungerer. Gamer lager ikke underforum for de mest omdiskuterte spillene basert på hvor populære de kan bli når de kommer ut om noen måneder. Det blir bare for dumt. Om FarCry skal fjernes derifra er et annet diskusjonsemne, og har lite å gjøre med om det skal komme nye slike underforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå