Caveman Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 min venn kjøpte nettopp hercules r9700pro og asus a7v8x, men når han starter maskinen (den booter og alt helt fint) men viften på kortet går ikke rundt! noen som vet hva som er galt! ps: den strøm greien på kortet er på. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg regner med at dere har latt maskinen (skjermkortet) blitt varmt. Test om vifta virker med ett batteri. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 er det ikke slik at viften ikke skrur seg på før GPU'en trenger det? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 vi har bare hatt maskinen på i ca 1min forde vi var redd for at gpu'en skulle bli svidd. noen som vet om viften bare går når gpuen trenger det? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 du burde forhøre hos din forhandler. Dette for din egen skyld. Kjipt å svi av et slikt kort! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 jeg sendte en mail til hercules for å være sikker. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Viften skal svive hele tiden på ATI9700 kortene. Vi har vært borti det samme problemet, da var det en av pinnene på viftekontakten som ikke var lodded skikkelig fast til skjermkortet. 2 sekund med loddebolt ordnet problemet. Da vi testet skjermkortet kunne vi ikke fatte hvor ustabilt dette var, det viste seg altså at viften som startet og stoppet til alle tider, etter den reparasjonen med loddebolten fungerte derimot kortet svært bra (untatt på AGP8X hovedkort med KT400 og SIS648 brikkesett, men det er en annen diskusjon) Lenke til kommentar
nikey Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 eneste KT400 kortet som har skikkelig problem med Radeon 9700 kortet er MSI KT4-Ultra. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 men du mister jo garantien om du begynner å lådde på kortet selv da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå