Gå til innhold

BF2: "Lost Connection To The Server" etter 20sek.

Anbefalte innlegg

Jeg vet det har vært flere tråder om dette, og konklusjonen er det, v1.3 har skylda.

Jeg går innpå en server, og faller ut fra serveren etter 10-20sekunder.

Jeg har reinstallert BF2 rundt 10 ganger og har prøvd følgende:

* Slettet spillet fullstendig og installert BARE Vanilla BF2 med 1.3 FULL

* Slettet spillet fullstendig og installert Vanilla BF2 og SF med 1.3 FULL

* Slettet spillet fullstendig og installert BARE Vanilla BF2 med 1.22 FULL + 1.3 inkrementell

* Slettet spillet fullstendig og installert Vanilla BF2 og SF med 1.22 FULL + 1.3 inkrementell

* Forandret på grafikk-instillinger

* Restartet ADSL-Modem, Ruter, Switch og IPtelefon-modem

* Koblet meg direkte på ADSL-Modem

* Prøvd BF2 på annen PC, uten problemer

Jeg har Windows XP Home Edition og er administrator.

Har ikke Æ Ø eller Å i account-navnet.

Skal prøve nå å lage ny Windows-account og starte spillet derfra.

Det som er rart, er at etter noen reinstalls så funket det i noen timer før jeg fikk problemet igjen, og nå tror jeg faktisk at Special Forces funker som det skal, gjorde iallfall det sist jeg spilte, bare ikke Vanilla BF2.

Men plutselig klikker SF også, så må jeg reinstallere igjen, og igjen, og igjen.

Det jeg lurer på, om det er noen, som har lest noe, eller har funnet en måte å løse slike problemer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt eneste svar er at dersom du har X2, så har enkelte problemer (jeg, blant annet) med at BF2 ikke klarer å holde seg koblet mot serveren dersom BF2 kjører på begge kjernen. "Set afinity" i task manager for BF2.exe og fjern en av hakene, dersom du har X2.

Lenke til kommentar

Feilmeldingen ”There is a problem with your connection” har blitt meget hyppig etter v1.3.

Dette skyldes en feil i server patch 1.3 (ikke client patch) som forårsaker at serveren stenger koblingen til noen eller alle brukerne på severen etter eget velbefinnende.

Dette er naturligvis ekstremt frustrerende, men burde ikke komme som noen overraskelse ettersom alle battlefield spillene alltid har vært proppfulle av feil og mangler på de merkeligste måter.

EA har lovet at de jobber på spreng med å fikse problemet, men flere og flere tro de er hyret av Satan for å terge menneskeheten der de minst venter det.

Ca 1/3 av de serverne jeg har vært på i det siste informerer om at feilen eksisterer og at det ikke er noe de kan gjøre noe med før EA gir ut en ny patch som bytter ut denne feilen med en annen og enda mer irriterende en.

Det går rykter om at patch 1.4 blant annet formaterer C: mens den viser deg falske nakenbilder av din mor og spiller sanger av Sputnik.

De to siste linjene kan taes med en klype salt.

Lenke til kommentar

Takk til fiskfisk, da å deaktivere den ene kjernen fikset problemet.

At jeg ikke laget tråd litt tiligere :p

Dr.Ittsekk: Ingen ting er umulig, så lenge det er Dice som lager patchene :p

Dice er nok de eneste som må lage patcher for å fikse patchene.

Lenke til kommentar
Feilmeldingen ”There is a problem with your connection” har blitt meget hyppig etter v1.3.

Dette skyldes en feil i server patch 1.3 (ikke client patch) som forårsaker at serveren stenger koblingen til noen eller alle brukerne på severen etter eget velbefinnende.

Dette er naturligvis ekstremt frustrerende, men burde ikke komme som noen overraskelse ettersom alle battlefield spillene alltid har vært proppfulle av feil og mangler på de merkeligste måter.

EA har lovet at de jobber på spreng med å fikse problemet, men flere og flere tro de er hyret av Satan for å terge menneskeheten der de minst venter det.

Ca 1/3 av de serverne jeg har vært på i det siste informerer om at feilen eksisterer og at det ikke er noe de kan gjøre noe med før EA gir ut en ny patch som bytter ut denne feilen med en annen og enda mer irriterende en.

Det går rykter om at patch 1.4 blant annet formaterer C: mens den viser deg falske nakenbilder av din mor og spiller sanger av Sputnik.

De to siste linjene kan taes med en klype salt.

6551831[/snapback]

Jepp, dette er utrolig gøy, jeg blir så fornøyd hvis jeg gjør det bra en runde for så at serveren krasjer før slutt.... Eller at en venter og venter og venter på at en skal få nok spillere til å starte et game,, for så og starte og 2 sek etterpå crashe.... Fikk ikke til å spille i det hele tatt på mashtuur og shaquiri serverene til Tv2 i dag,, Ikke en eneste runde,, ikke litt engang,, crash crash crash..

Jeg tar de to siste linjene uten salt; jeg tar saltet i såret og grøten over bekken. Siste gang i normale sko.

Lenke til kommentar

Har også dette problemet. Etter en lang ventetid med "verifying client data" på skjermen, er jeg inne i spillet i nøyaktig 5 sek før jeg detter ut til menyen med meldingen " Your connection to the server has been lost".

Merk: dette skjer BARE den første gangen jeg skal prøve å koble meg til en server, ikke den andre gangen. Litt frustrerende dette, og håper dette endrer seg i 1.4. Bare ikke patchen...

...blant annet formaterer C: mens den viser deg falske nakenbilder av din mor og spiller sanger av Sputnik.

:p:D

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Takk til fiskfisk, da å deaktivere den ene kjernen fikset problemet.

At jeg ikke laget tråd litt tiligere :p

Dr.Ittsekk: Ingen ting er umulig, så lenge det er Dice som lager patchene :p

Dice er nok de eneste som må lage patcher for å fikse patchene.

6551985[/snapback]

Blizzard lager patcher for å fikse patcher også. 1.20a, 1.20b osv. :)

Det er nok noe de fleste gjør. Dog ikke i store patcher der det tar lang tid før den kommer ut. >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...