hellem Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hei! skal kjøpe meg en lap-top nå til høsten. Da tenker jeg å bruke ca 10.000 på denne, den bø veie ganske lite og være ganske liten da jeg skal bruke den mye på skole og til skolearbeid. samtidig bør den ha mye plass til bilder og musikk, og ikke bli treg av dette. trivli med innebygd megapixel kamera også=) har hørt lit tom sony vaio, men finner ikke noe om dennne på norske sider eller hvor jeg kan kjøpe den. blir overlykkelig for svar;) Lenke til kommentar
hellem Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 by the way, har ikke peeeiling på data språk, så om dere kan briefe meg på de forskjellige spesifikasjonene på pc'ne dere anbefaler hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Velkommen til forumet Du finner mer informasjon om laptoper, eller bærbare datamaskiner som de heter, her. Du har nemlig postet i feil kategori. Der finner du blant annet en del tråder om ulike bærbare datamaskiner, samt en sticky med tittelen "Kjøp av bærbar". Jeg anbefaler at du leser denne, men ikke heng deg opp i de faktiske anbefalingene der, da tråden er gammel. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja velkommen skal du være. Jeg har et forslag: Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9990 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå