SlaXn Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hei skal ha meg ny pc, til rundt 4-5000. noen forslag? Tenker Core Duo 2? Hva yter best i forhold til pris? AMD el. Intel? thx Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Om du skal bruke under 5k ville jeg helt klart gått for AMD, på dette prisnivået får du en mye bedre pc med AMD. Har ingen anelse om hva du skal bruke pcen til, og hva du har fra før, hvis jeg mfår litt mer info kunne jeg gjerne satt opp noe. Men om den skal brukes til spill får du ikke en allverdens pc til det, om du går opp til rundt 7k får du en helt flott pc. edit: Om du har alt utenom det interne, og velger s939 så går det, men da er du ikke spesielt fremtidsrettet. edit2: Glem den første editen, vet ikke hva jeg baserte den på i det hele tatt, koster da det samme med AM2 som s939. Men spillpc til 5k får du ikke om du skal ha alt, og ihvertfall ikke dobbelkjerne. Men du får en helt ok en en med dobbelkjerne om du har kabinett, pc, hdd, skjerm, tastatur, mus og høyttalere/headset fra før. Noe sånt som denne. Endret 26. juli 2006 av Innos Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Om du skal bruke under 5k ville jeg helt klart gått for AMD, på dette prisnivået får du en mye bedre pc med AMD. Har ingen anelse om hva du skal bruke pcen til, og hva du har fra før, hvis jeg mfår litt mer info kunne jeg gjerne satt opp noe. Men om den skal brukes til spill får du ikke en allverdens pc til det, om du går opp til rundt 7k får du en helt flott pc. edit: Om du har alt utenom det interne, og velger s939 så går det, men da er du ikke spesielt fremtidsrettet. 6561545[/snapback] Helt enig! Ska kjøpe meg en ny maskin for 5000kr.- snart jeg og! Har bestemt meg for socket 939 og den 3800+ X2 ! har kabinette fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå