akristina92 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er en fin side der det er oversikt over en haug av anime'er, og linker til nedlasting. Fant en (*fjernet*) men der var alle serverene nede. Var jo også en bra til Bleach, men det er jo bare Bleac, da. Håper ikke dette er ulovlig. Takker for svar! EDIT: Fjerna linken til siden jeg fant gratis nedlasting av anime'er på. Fant nemlig ut at siden inneholdt en haug av lisensierte serier. Endret 15. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Animesuki har en masse fansub-anime som er ulisensiert, dvs. at opphavsrettinnehaverne ikke har planer om å gi dem ut til et engelskspråklig publikum. I likhet med abandonware kan jeg ikke skjønne annet enn at dette befinner seg i en aldri så liten juridisk gråsone, men jeg tror ikke noen klager. "Problemet" er at du vil nok ikke finne de mest omtalte seriene her, siden de skal/allerede er utgitt i vår del av verden. Endret 24. juli 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg driver å laster ned Naruto fra Bra side, har alle episodene der også tar ikke episodene så stor plass på grunn av at det er .rm filer Her er video avspiller til å spille av .rm filer og .rmvb media player classic Edit: her er også en side med Bleach episoder. Men det tar sin tid å laste ned alle Endret 1. august 2006 av b-real Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Hva om jeg skal laste ned Love Hina(som var utrolig morsomt! :!: ), da? Må jeg ty til ulovligheter? (Jeg... øhm... kjøpte 5 episoder av Love Hina fra <sensurert>, men rundt 4-5 av 12 episoder var ødelagte ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Eg Elsker deg! Åssen er kvaliteten på dissa da? Endret 1. august 2006 av b-real Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Naruto er lisensiert. Edit: Bleach er det også forresten. Endret 1. august 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 naruto er lisensiert serie og vi som moderatorer kan ikke sitte å skjekke alle linkene som blir lagt ut rett og slett så intill videre så er det et forbud mot å poste serier er lisensiert. Finner dere ikke den på http://www.animesuki.com/ så la være å poste linken. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det går ann å bruke youtube da... Jeg bruker youtube for dragonball. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du kan laste ned f.eks. Naruto fra Narutomania.com. Er vel lovlig det? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du kan laste ned f.eks. Naruto fra (...)[/url]. Er vel lovlig det? 6672529[/snapback] Nei. Som sagt tidligere; om du ikke finner serien på www.animesuki.com så er det ikke lovlig. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nei, naruto er lisensiert av engelsk voldtekstapparat for tegnefilm, så naruto og one piece er ikke lengre lovlig. ( hvis noen lurer på hvorfor jeg skriver voldtekstapparat, så er det enkelt og greit fordi seriene blir subbet til engelsk som passer for ett publikum på 6-8 år + at begge seriene blir sensurert. Så tror enda flere at alt som jeg ser på er pokemon greier.. laga for 6 åringer.. hurra) Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 bare animesuki med lovlig nedlastning ja... men det finnes nok av sider som har det meste av anime og manga min favoritt må være www.baka-updates.com du finner det meste der og de forskjellige subbegruppene og stuff og Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hva med Hjemmesiden til Dattebayo da? Der kan du vel laste ned torrenter...? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jo, men de subber Naruto og Bleach som er som nevnt, lisensierte. Endret 16. august 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå