rabardioh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hei,jeg skal kjøpe meg en data til KUN musikk og filmer som jeg vil kunne se på tv..med litt stor hd..250 ata? skal koble på stereoanlegg så er greit med ok lydkort og skal ha internet. noen forslag?vil ha 939 trur jeg trenger ikke noe spillemaskin for det har jeg fra før. takker for hyggelige svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Hvor stort er budsjettet? Hvor stort vil du ha kabinettet? Har du noe fra før du skal bruke? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
rabardioh Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 har en ny 400w x-gear strømforsyning,dvdrom...har en komplett maskin fra føre så trenger ikke noe bra...3-4000?har skjerm og tastatur ekstra og faktisk vil helst ha midi eller hva det heter Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Her er et raskt oppsett: her Om du vil ha det billigere kan du velge en svakere cpu og eventuellt mindre minne. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
rabardioh Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ja,så ikke det greit ut da tru... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå