knut-eirik Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei. har en "orginal" xp pro plate... får ikke instalert sp1... alle gode forslag mottas med takk. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du kan godt spesifisere litt bedre hva som skjer. Hvor langt kommer du? Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Kansje greit å forklare litt ja.. :???: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei bissare. kommer til der den sjekker cd key en, men da blir det slutt og jeg får beskjed om å bruke en gyldig cd key. det har jeg ikke og jeg har prøvd disse scriptene ms har lagt ut på sine sider og jeg diverse andre ting. Alle forslag er like gode men mitt spm var i bestefall vagt. mvh knutern_ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvis den sier du ikke har en gyldig key så har du sannsynligvis en av de ulovlige keyene, kjøp en lisens du:) Dersom du haddde lovlig lisens hadde du vel ringt microsoft support, sant? :smile:? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 hhhrrrmmm... joa det er ikke helt lovlig for det er jo en prøve verson som jeg fikk for en god stund siden og xp er jo vert pengene da... men det e rjo så *******s dyrt 3000 høvdinga.. mvh knutern_ Lenke til kommentar
normal Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 ikke kjøp en lisens, det fortjener svina ikke. oppdriv heller en mindre "vanlig" cdkey enn de vanlige warez-cdkeyene (FCCK.... osv osv osv) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 kordan mainnskit e det herre da, æ vart jo **** mæ sensurert det e jo for jævlig. Men men. har ikke funnet noen slike cd keys og finner ingen når jeg søker. Hint hadde vært bra men vil ikke oppfordre noen til ulovligheter. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå