Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Bob Saget :!: Makan til hyper fyr. Litt ADHD, muligens? Gøy var det nå! Alex Trebek shoves a picture of a giraffe up his ass during an earthquake!! BWAHAHAH!! Endret 4. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ASS SHIT. HAHAHAHAH! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Beklager at jeg ikke ler av andre folks sykdommer, og at mannen faker en sykdom som de som er rammet av ville være foruten, gjør ikke saken bedre. Jeg ser ingen humor eller vits i dette, og om dere vil høre på bannskap og le av det si fra, så skal jeg ta opp meg selv når jeg plages med maskinen for jeg har ikke tourrets syndrom men jeg tror nok jeg kunne banne den lille wannabe mannen på filmen nedenom og hjem. 6567820[/snapback] Han har faktisk tourettes. http://www.tourettesguy.com/ This site contains videos of a guy we call the "Tourettes Guy". Although he has been diagnosed with Tourette Syndrome, his actions are exaggerated by other problems (including alcohol) and are not consistent with most Tourette Syndrome sufferers. In exchange for a little entertainment, please educate yourself about the reality of Tourettes and "corprolalia" by visiting our Tourettes Syndrome links. A few of Danny's fans actually have TS, and would love to answer your questions in the forums. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå