Togo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=37...ourette%27s+guy It's embarassing as FUCK to have an ASS! BOB SAGET! *FASHION BUG* Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe, aldri hørt noen som har bannet med å si BOG SAGET før ^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Torrets er en sykdom som ikke nødvendigvis gjør at en person prater stygt .) Derimot er det stor sjanse for at denne personen vil få ekkolali og korpolali. Det første gjør at de gjentar det en sier, det andre er stygge ord. Dessuten får de også ticks. Dog er ingen av disse torrets Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 "the last time i gave a shit, i got fucked" - tourette's Guy Signaturmateriale Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Er mange å ta av Ekskona:Ill kick you in the balls! Bitch! - I love you <3 I love my Grandma Jenelle - Shes the sweetest thing in the entire world - and God bless her - BUT SHES OLD AS FUCK! FUCK SALT Damn these fishsticks are hard as tits! Its easy for Dennis to give a shit - Cause Dennis is so FULL of shit! You look like 200 pounds of birdshit! Endret 24. juli 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 It sounds like CHEWBACCA TAKING A SHIT! RAAAAAAAAAAAWR! OD: Selvsagt så spiller han, men det er godt underholdningsmateriale uansett. Who's the faggot with the tuba? Dad, thats grandpa. FUCK! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Eg skrattar og ler :!: Signatur<3 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Haha...morsom fyr. Morro når hoster og banner... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hahah! :!: "Ouch! - Mother fucker, you hit me in the dick!" "Sorry." "You're lucky it wasnt hard! - I mean this thing, not my dick!!" Hahaha! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er ikke tourettes en muskel-sykdom da? Sånn at man får sånne slags "kramper" når man er stresset etc? Så et program med en person som hadde det på TVN for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Denne mannen har bare et problem, thats it. Ikke noe Tourettes på den mannen, bare et ganske alminnelig problem med sinnet, og det gjør det ikke noe mer morsomt at han faker en sykdom som mange sliter med i dag. Unnskyld at jeg ikke ler, men en som faker en slik sykdom bare for å være underholdende anser ikke jeg som humor akkurat. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Er det ensomt der oppe på pidestallen din? At man ler av en manns utrolige artige kommentarer betyr ikke at man gjør hån av sykdommen. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det der var jo ikke morsomt. For en dustefyr. Forresten litt enig med Bear... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Er det ensomt der oppe på pidestallen din? At man ler av en manns utrolige artige kommentarer betyr ikke at man gjør hån av sykdommen. 6562796[/snapback] Beklager at jeg ikke ler av andre folks sykdommer, og at mannen faker en sykdom som de som er rammet av ville være foruten, gjør ikke saken bedre. Jeg ser ingen humor eller vits i dette, og om dere vil høre på bannskap og le av det si fra, så skal jeg ta opp meg selv når jeg plages med maskinen for jeg har ikke tourrets syndrom men jeg tror nok jeg kunne banne den lille wannabe mannen på filmen nedenom og hjem. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 "Why don't you make as a banana, and SHIT!!" "I'm gonna take a piss. When i come back, we're gonna talk about "Mighty Duck" movies!" Genialt! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Haha, så bra...Tourette's Guy :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Må si meg enig med Bear^ her. Tourettes er en sykdom som er svært plagsomt for de som har det og da er det særdeles respektløst å binde opp humor mot det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dokumentar om tourette's på tvnorge nå kl 19.00. Se og sammenlign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå