Nirvania Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Noen som har noe å si om Skjeberg folkehøyskole? jeg har søkt der og kommet inn (de har jo fremdeles ledige plasser!...utrolig. ) og lurer litt på hvordan det er der? I det hele tatt...er det en by eller befinen vi oss på landet nå? Har vært i fredrikstad...men det kunnskapen stopper der....og økonomisk sett..trenger man mer en lånet tilsier( ca 80 000 ) ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har vært der, riktignok bare på sommeren når folkehøyskolen er stengt og de leier den ut. Det er greit plassert på landet, men ikke alt for langt unna byen, med mindre du får bygdefobi av å gå utenfor grünerløkka. Pengemessig så er det vel ganske greit med tanke på nærhet til svenskegrensen, men det er vel kanskje negativt, bruker jo litt mer penger da også Lenke til kommentar
Nirvania Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 ahh..takk...heldighvis ikek så langt ute i gokk altså..neida.. lierk emg på grünern men greit utenfor også...men ejg får spasmer av gårder...skumle greier Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ahh..takk...heldighvis ikek så langt ute i gokk altså..neida.. lierk emg på grünern men greit utenfor også...men ejg får spasmer av gårder...skumle greier 6549831[/snapback] Hmm, spasmer av gårder ja, hmmm, det var litt værre... Lenke til kommentar
Nirvania Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 ahh..takk...heldighvis ikek så langt ute i gokk altså..neida.. lierk emg på grünern men greit utenfor også...men ejg får spasmer av gårder...skumle greier 6549831[/snapback] Gud nei..iiiiik..ikke si slikt..jeg fikser ikke slike landsens steder!! bodd i byen hele mitt liv..iiih..er det nærme til saltvann eller by? uh..må tydlighvis ha emd bilen min..uff Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gud nei..iiiiik..ikke si slikt..jeg fikser ikke slike landsens steder!! bodd i byen hele mitt liv..iiih..er det nærme til saltvann eller by? uh..må tydlighvis ha emd bilen min..uff 6551485[/snapback] Jeg vet ikke helt om jeg skal tolke dette som ironi eller ikke hehe. Skjeberg ligger mellom flere "byer" som Halden og Fredrikstad og de har også Saltvann ikke så langt unna Lenke til kommentar
Nirvania Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 det var IKKE ironi..virkelig..jeg var der en tur i dag..og...vel sommerlig lå det veldig idyllisk til..men som et helårs sted..uff..jeg skjønner virkelig ikke..hva GJØR man på dette stedet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 det var IKKE ironi..virkelig..jeg var der en tur i dag..og...vel sommerlig lå det veldig idyllisk til..men som et helårs sted..uff..jeg skjønner virkelig ikke..hva GJØR man på dette stedet? 6563391[/snapback] Er med de gode vennene du sannsynligvis får der, er i timene og stortrives. ehhe Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Tja, temmelig landlig på Skjeberg. Imidlertid er det ikke så langt til sivilasjonen sånn tidsmessig, selv om det kanskje ser sånn ut. De folka jeg har sett derfra har vært særinger alle sammen. Men de har det sikkert gøy der. Selv skal jeg på en folkehøyskole som ligger mer på bygda enn Skjeberg (Skal til et sted i nærheten av Orkdal). Kunne godt vært mer sentralt, men what the hell. Det blir sikkert et greit år med avveksling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå