FuzzFuet Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei Har et trådløs nettverk hjemme, så jeg lurer på hvordan jeg kan se hva de andre som er på nettverket holder på med? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Snik deg inn bakfra og titt på skjermen dems Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Det har jeg prøvd, men de ser meg hver gang :!: Nei da, mente det ikke sånn at jeg skal spionere på dem Nettverket er usikret og opent for den som vil logge seg på, så jeg ville bare finne ut om det er andre enn oss i familien som låner nettverket bare for morro skyld. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 skriv "cmd" i kjør kommandolinjen skriv "net view" i det sorte vinduet som kommer opp. Da skal du, så vidt meg bekjennt, få opp liste over alle maskiner som er tilkoblet nettverket ditt. Er litt usikker om dette bare gjelder alle innen din arbeidsgruppe, eller alle på samme nettverk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 skriv "cmd" i kjør kommandolinjenskriv "net view" i det sorte vinduet som kommer opp. Da skal du, så vidt meg bekjennt, få opp liste over alle maskiner som er tilkoblet nettverket ditt. Er litt usikker om dette bare gjelder alle innen din arbeidsgruppe, eller alle på samme nettverk. 6551987[/snapback] da ser han bare hvem som er der. tror han er ute etter hvilke sider dem er på, hvilke programmer som brukes ++ Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 da ser han bare hvem som er der. tror han er ute etter hvilke sider dem er på, hvilke programmer som brukes ++ 6551993[/snapback] Han sa strengt tatt bare at han "ville bare finne ut om det er andre enn oss i familien som låner nettverket". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 da ser han bare hvem som er der. tror han er ute etter hvilke sider dem er på, hvilke programmer som brukes ++ 6551993[/snapback] Han sa strengt tatt bare at han "ville bare finne ut om det er andre enn oss i familien som låner nettverket". 6552126[/snapback] ja, sant det. la ikke merke til det Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg vet ikke om noen Windows-programmer som gjør dette, men Linux + Kismet fikser dette Endret 25. juli 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du kan jo også logge på ap/router og sjekke hvem som har fått dhcp adresser i ditt nett. I mitt trådløse nett ser jeg stadig en og annen pc som jeg ikke kjenner til, selv om jeg kjører kryptering... får sette opp radius en dag jeg gidder. Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei, du kan bruke et program som heter Look@Lan . Med den kan du med selvdefinerte mellomrom automatisk "scanne" ip-rangen til ditt nettverk - programvaren oppdager så maskiner og protokollerer at de er der / har vært der. Du kan foreta en "dybdescan" som forteller deg veldig mye om de enkelte maskinene. Bit Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 da ser han bare hvem som er der. tror han er ute etter hvilke sider dem er på, hvilke programmer som brukes ++ 6551993[/snapback] Han sa strengt tatt bare at han "ville bare finne ut om det er andre enn oss i familien som låner nettverket". 6552126[/snapback] ja, sant det. la ikke merke til det 6552131[/snapback] Når vi først er inne på det så kan det jo være kjekt og finne ut hvilke programmer som brukes++ Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei, hvis du gidder å lese litt om den programvaren jeg har beskrevet så kan du gjennomføre en port scan på alle pc'er i nettet ditt ... da ser du hvilke programmer som brukes på de andre pc'er .... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hei,hvis du gidder å lese litt om den programvaren jeg har beskrevet så kan du gjennomføre en port scan på alle pc'er i nettet ditt ... da ser du hvilke programmer som brukes på de andre pc'er .... 6552880[/snapback] Skal teste det nå Fikk ikke til å laste det ned før pga. noe feil med nettet. Edit: Får ikke kontakt med serveren dems, laster ned fra en tysk side får hele 2.5kb/sec Endret 25. juli 2006 av LockNess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå