mokkel Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jeg har en relativt ny compaq evo800v (5uker), som jeg nylig har fått et "problem" med.......i senere tid har den begynt å lage samme "lyd" som den gir fra seg når den parkerer når pc'en skrues av, hd lyset blinker med 1 sek. mellomrom og den der såkalte lyden kommer med et par minutters mellomrom, og er fryktelig irriterende...... lurte på om det er noen andre som har vært boti noe sånt før?? har til og med formatert disken i håp om at det forsvant, men er akkurat likt. må legge til at dette ikke alltid har vært sånn (win xp pro) kan det være selve disken som har problemer?? mvh morten Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ei venninne jeg har som har en gammel Compaq (kanskje en 3-4-5 år gammel) lager også en lyd lignende den du beskriver med ett visst mellomrom (kan være ett minutt eller så). Er sikkert ett problem (evt. en feature ) fra Compaq sin side. For all del... kjøp ikke Compaq. Ikke bare på grunn av lyden(e) den lager. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Sjekk ut hvilket merke disken er og last ned et diagnose program for å se om det er noen feil på hardisken!! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Om ikke jeg tar feil bruker compaq harddisker fra ibm. last ned ibm sitt drive fitness test (det heter noe i den duren) og sjekk om det er noe galt med disken. Quote: Den 2002-10-18 19:43, skrev Afseth:For all del... kjøp ikke Compaq. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 min har hitachi disk mvh morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå