CrazyEagle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, Jeg har tenkt til å formatere. Men det er en del viktig informasjon jeg må ha. Så jeg lurte på; Er det mulig å formatere alt bortsett fra èn mappe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 nei og det er grunnen til at du burde ha flere hardisker eller flere partisjoner... hvis du ikke har det er det bare begynne å brenne dvd'er Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Og når du er ferdig med formateringen og harddisken er god og tom så burde du dele harddisken inn i partisjoner. Det er smart, litt sikrere og ryddigere. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har en partisjon kun til windows, og resten på en annen, dremed beholder jeg alt selvom jeg formaterer. Lenke til kommentar
quackee Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har endel om dette med partisjoner osv. Hvor stor bør en "windows/system" partisjon være? og en "diverse" partisjon, skal programmer/spill ligge på "diverse" partisjonen eller "windows/system" partisjonen? Har lest mange ulike synspunkter om dette. Noen har de ilag, andre ikke... Isåfall må jo den ene partisjonen være X mye større... Skal ikke ha egen partisjon for temp og blabla. 2 partisjoner holder for meg... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kommer an på hvor mange programmer du skal installere. Selv har jeg en Windows-partisjon på 20GB. Programmene må jo re-installeres når du re-installerer Windows, så har aldri giddet å legge de på egen partisjon. Spill derimot ligger i egen mappe på egen partisjon, så er "savene" trygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå