Gå til innhold

Tilkoblingstrøbbel med ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Eg har i det siste ikkje kome inn på verken dei eksterne harddiskane mine eller innpå minnepinnen. Eg får beskjed om at det berre er "ukjent enhet" som blir tilkobla når eg koplar dei til USB-portane. Eg veit at sjølve harddiskane og minnepinnen virkar, fordi dei fungerte då eg plugga dei inni ei anna maskin. Eg har aldri hatt problem med dette før. Minnepinnen er ein Lexar Jumpdrive 128 mb og harddiskane er av typen Lacie 250GB USB 2.0 hard drive. Feilen kom plutseleg å eg kan ikkje koma på at eg gjorde noko som skulle tilseia at dette hende. :cry:

Kan nokon hjelpa meg med dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett samme symptom med et defekt PCI kontrollerkort for USB.

Du kan prøve å reinstallere drivere. I Device Manager (Enhetsbehandling) velger du å avinstallere drivere for USB, og så starter du Windows på nytt.

6549623[/snapback]

Har prøvd dette, men det fungerer ikkje likevel :cry:

Eg har installert eit logitech trådlaust tastatur, men har brukt dette ei stund før eg fekk problem.

Lenke til kommentar
Har sett samme symptom med et defekt PCI kontrollerkort for USB.

Du kan prøve å reinstallere drivere. I Device Manager (Enhetsbehandling) velger du å avinstallere drivere for USB, og så starter du Windows på nytt.

6549623[/snapback]

Har prøvd dette, men det fungerer ikkje likevel :cry:

Eg har installert eit logitech trådlaust tastatur, men har brukt dette ei stund før eg fekk problem.

6549823[/snapback]

Avinstaller dette og bruk Microsoft sine drivere... Logitechs drivere suger eller funker i allefall ikke. Måtte reinnstallere det meste etter et tilsvarende problem og nå funker alt inklusive diverse USB Hub'er som takket for seg.

Edit: Måtte faktisk formatere for å få ting til å funke igjen!

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...