Mathiasman Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Pappa har en F.S. Amilo som han gjerne vil koble til sin Thomson-TV. Han har derfor kjøpt en S-Video kabel på Biltema, den kobles inn på scarten på TVen. Men han får ikke frem bildet. Hvorfor ikke? Må han ha driver innstallert? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Har du fortalt PCen din at du skal sende signal ut kabelen? Les i Manualen om hvordan du skal få det til. Som regel er det ved å holde FN tasten nede og trykke på en tast som har bilde av en skjerm. Hos meg er det på F8 tasten. Men det kan være andre steder på andre maskiner. AKIRA Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har gjort det. Funker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Prøv å restarte maskinen med svideo-kabelen i. Det funker for meg Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Huff. Nå starter den ikke. Merkelig. Viser ikke at den lader heller. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Sjekk om det er en liten bryter på scart kabelen. Jeg kjøpte en billig scart kabel engang, og stressa som f.... Før jeg så at det var en bryter der man velger hvilken "vei" signalet skal sendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå