South_Bridge Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Yes, broren min klarte det! Å søle cola på laptopen(hans egen, og på tastaturet). Ikke bare en gang, men to ganger.... Sa klart og tydelig i fra til han første gangen: GI FAEN Å DRIKKE COLA RUNDT PCen. Men over til _casen_ da, tastaturet skriver litt av seg selvffffffffffffffffffffffffffffffff om dere skjønner hva jeeeeeeeeeeeeeeeeg mener. Kommer lengre remser med vilkårlige bokstaver osv. Vi har plukka hver eneste bokstav av og renset med QTips og vann men så ikke ut til å løse problemet. Noen som vet om noen som "renser" laptopper eller har gode tips? Eller hvor jeg får tak i nytt tastatur? Dette gjelder en Asus M6000 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Alltid like kult, jeg og kjæresten pleier å drikke vin og sitte på forum samtidig, og det går innimellom galt, pleier å hjelpe å plassere den på badegulvet uten tastatur, batteri og lignende og la den hvile litt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Cola er seigt. La det for all del ikke tørke til sirup. Fjern strøm. Demonter. Rengjør med rent vann. La det tørke (og be til de små datagudene). Isopropanol kan også benyttes (til å fortrenge vannet). EDIT: Nytt tastatur får du kjøpt samme sted som maskinen ble kjøpt. Endret 24. juli 2006 av PerB Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg kan ikke det ser du.... maskina er kjøpt på PSData, og de sa at jeg måtte ta kontakt med prdusent, Asus altså. Det vet jeg kan ta tid, så jeg tenkte kanskje at jeg kunne finne en butikk som solgte laptop deler, og da et tastatur som passer.... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå