hofstad Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg satt og spilte world of warcraft her om dagen så skrudde pcen min seg plutselig av og jeg har ikke fått til å skru den på igjen. Jeg må få fiksa den men jeg har ikke peiling på hva som kan være galt. Er det noen her som har en ide om hva som er ødelagt? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kan være mange ting som er galt vis den er helt død og du ikke noe respons når du skal starte den. Jeg ville ha begynt med og se att den får strøm. Test psu eventuelt prøv med en annen. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Uansett, hadde samme problemet for litt siden! Brukte linux "knoppix" for å ta backup.. for så å reinstallere hele Compaz Armada m700 skiten! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) kan hende poweret tok kvelden. starter vifter og slikt når du tryker på av/på knappen? hvis ikke så kan du måle poweret. er det i orden så kan du sjekke om kabler sitter skikelig. gjør de det så kobler du bort alt du ikke har brukt for også ser om den starter da. neste steg er vel å bytte hovedkort. er ikke noe hardware guru men prøver ihvertfall å hjelpe. hvis ikke toweret har tatt kvelden så er det vel mest sansynelig at hovedkortet eller CPU har kvelda. Endret 24. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Lægger intærn?? 6549260[/snapback] Og for oss her på forumet som forsatt prater norsk betyr det....? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Lægger intærn?? 6549260[/snapback] Og for oss her på forumet som forsatt prater norsk betyr det....? 6549278[/snapback] Laaang historie.. Ikke spør. Lenke til kommentar
hofstad Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) null reaksjon når jeg trykker power knappen, ikke noen vifter eller noen som reagerer. hvordan skal jeg teste psu nå som datan er helt død? Endret 24. juli 2006 av hofstad Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) starter ikke vifta i poweret engang? da er det vel sannsynligvis poweret. prøv å jumpstarte den. link til hvordan du gjør det LINK EDIT: link og skriveleif Endret 24. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
hofstad Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 da jeg jump starta den begynte vifta å gå og greier, vil det si at strømforsyninga funker? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 da er den ganske sikkert i orden. prøvd et annet HK?... Lenke til kommentar
hofstad Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 nei, har ikke annet en det som står i nå Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ok. men prøv CPU/RAM på et annet hovedkort... fungerer det så ville jeg trodd HK er øderlagt funker det ikke så er det jo CPU/RAM som er ødelagt. btw sjekk at AV/PÅ knappen ikke er ødelagt og er koblet skikelig til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå