Gå til innhold

harddsik priser, hva skjer?

eUnaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel som alle vet er jo data utstyr som berg og dal bane det går opp og ned. som du ser er det på vei opp men tar eg ikke feil så stuper prisene på hdd etter nyttår. Eg hører at hdd min lager lyder som den aldri har gjort siden eg fikk den for 3 år siden så da må eg kjøpe meg en ny hdd snart. :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 19:34, skrev corcky:

Det selges lite hardisker for tiden. Mindre konkuranse mellom produsentene=høyere pris.

Ja sekkertt!! (<- Trøndersk utrop...)

Det er faktisk mangel på disker for tiden. Dette gjør at prisene stiger.

Konkurransen er høyere enn noen sinne, noe som gjør at produsentene må spare penger.

Mitt tips er at konkurransen har blitt for hard, og at produksjonstempoet har blitt dempet. Dette fører til at etterspørselen blir høyere enn tilbudet; prisene stiger.

-KJ

Lenke til kommentar

De lå der for ei stund siden så jeg la inn 2x 250 gig på bestilling , men så har de fjerna de i mellomtida, kontakta de , og de sa det var kun p.g.a lang leveringstid (26.10) fikk jeg på mine disker, så antar at de kommer inn der igjen om ikke så altfor lenge til :smile:

Vet.. støysvake.. raske .. store.. og fremforalt BILLIGE pr MB , kommer til å bli en slager. .med mindre de har høy feilrate (<host> IBM </host>) :smile:

[ Denne Melding var redigert av: CdBuRnR på 2002-10-21 10:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...