Gå til innhold

MotorStorm Ingame Trailer

Avean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men traileren som blei vist på e3 05 er jo rendra i real time..

er det ingen av dere som hører på hva avean sier.. :tease:

6554910[/snapback]

Men det var jo på PS4 hardware det. Sony fannt vel ut at verden ikkje var klar for slik grafikk før om 8-10 år enda. Dessuten kunne de ikkje skille seg så mye fra MS grafikkmessigt heller, de må jo få ein sjangse. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Spørsmål til dere som sier at xbox360 har "vunnet"
Er det noen som er så på trynet at de tør å påstå at Xbox 360 har vunnet konsollkrigen? De to andre konsollene har ikke engang kommet ut, så egentlig burde folk lære seg å holde kjeft helt til vi faktisk har sett konsollene litt ut i sitt livsløp.
Lenke til kommentar
Spørsmål til dere som sier at xbox360 har "vunnet"
Er det noen som er så på trynet at de tør å påstå at Xbox 360 har vunnet konsollkrigen? De to andre konsollene har ikke engang kommet ut, så egentlig burde folk lære seg å holde kjeft helt til vi faktisk har sett konsollene litt ut i sitt livsløp.

6555052[/snapback]

Det som forundre meg er jo at noen påstår at PS3 har vunnet krigen ;) Eg tviler vel egentlig ikkje på at den kommer til å slege meste iløpet av årene :)

Lenke til kommentar

Har ikke helt skjønt at folk gidder å bry seg om hvilken konsoll som er best.

Uansett hvordan man vrir å vender på det er det eventuelt spillene det kommer ann på. Hadde feks xbox360 hatt noe som var eksklusivt til den som jeg ikke kan spille på pcen, og som selvfølgelig var bra, kunne jeg gjerne tenkt meg en xbox360. Dessverre har ikke xbox360 det ennå. Det samme gjelder forsåvidt ps3 der jeg neppe vil invistere i den før MGS4 blir lansert.

Wii derimot skal jeg ha på launch fordi jeg vil ha Zelda og metroid.

Software >>> All

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Korrekt!

Alt kommer ann på spillene,absolutt enig!

6555200[/snapback]

noob, sånt ville bare en som ikke tror på sonys overlegne konsoll si!

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å oppfatte grafikken på så lavoppløselige filmklipp. Blir noe annet å se det på 1080P på en Plasma skjerm

Jaha, har du muligheten til det du da? Og likevel evner du ikke se forskjell på de to videoene?

Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd du kødda faktisk, og heller immiterte en fanboy for å gjøre narr.

6551081[/snapback]

hvis du vet om plasma skjermer som støtter 1080 p så send en link, for jeg kjenner ingen for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Er litt vanskelig å oppfatte grafikken på så lavoppløselige filmklipp. Blir noe annet å se det på 1080P på en Plasma skjerm

Jaha, har du muligheten til det du da? Og likevel evner du ikke se forskjell på de to videoene?

Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd du kødda faktisk, og heller immiterte en fanboy for å gjøre narr.

6551081[/snapback]

hvis du vet om plasma skjermer som støtter 1080 p så send en link, for jeg kjenner ingen for øyeblikket...

6556276[/snapback]

De største av modellene som ikke har kommet ut enda gjør det. til nå er de egentlig bare messevare. kommer såvidt noen lcd skjermer som støtter 1080p nå

Endret av Håvi
Lenke til kommentar

6551081[/snapback]

6556276[/snapback]

De største av modellene som ikke har kommet ut enda gjør det. til nå er de egentlig bare messevare. kommer såvidt noen lcd skjermer som støtter 1080 dpi nå

6556331[/snapback]

Ro ned nå. Pioneer har hatt plasma med 1080p på markedet i en god stund nå. Dette er en av de nyere:

Her

Skjermer med 1080dpi derimot må vi nok vente noen tiår på. 1080p betyr 1080 progressive linjer, 1080dpi betyr 1080 dots per inch.

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...