Tøffli Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Merkelig at folk diskuterer dette fremdeles... her har flere utviklere, altså utviklere utenfor MS og SONY sitt propagandasnakk, sagt at det vil bli veldig liten forskjell grafikkmessig på disse konsollene. Og dersom en av de skulle få et lite overtak, ja da blir det i såfall et meget lite et. Så, uansett hvor mye folk på dette forumet vet om maskinvaren til 360 og PS3, bryr det meg fint lite da jeg heller hører på de som faktisk er midt i å utvikle et spill til konsollene, og har alt av utvilingsverktøy til stede. Det er min mening... men forresten så var grafikken på Motorstorm skikkelig pen! Og det ser faktisk ut som et spill som er bedre enn Insane for en gangs skyld... både på kjørefysikk og fysikken på kjøretøyene. Vi får håpe bilspillet (som Tci linket til en gang... det som ligner på Insane ) kommer ut på 360, ellers kommer jeg til å bli gal. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sony må ha et propaganda ministerium på høyde med nasjonalsosialistene sitt! For når folk blir så blinde som det enkelte er her, ja da er det noe gale. Alle ser da enkelt at denne nye gameplay-traileren ikke når opp i det hele tatt til den pre-rendrede filmen vi fikk se på E3 2005. Hvis enkelte nekter å innse dette får det være deres sak. Det er nok bare dere selv det går utover når skuffelsen gir dere et slag i trynet når dere først starter spillet. For tro meg. Spillet kommer nok aldri til å bli så grafisk detaljert som i den fine cgi-filmen fra E3 2005. Men for all del. Spillet blir nok bra! Og grafikken blir nok mer enn detaljert nok den også. For min del ser det ut som om fysikken blir det store i dette spillet. Muligheten til å dytte andre av banen og skadesimuleringen åp bilene. Ikke minst dette med alle de forskjellige type bilene ogmotosyklene på banen. Det ser da absolutt artig ut. Om en kamerat får seg en PS3 skal jeg absolutt prøve spillet! Snorre Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Propagandatråder ? Er flere sider som har brukt tittelen "I guess we were wrong afterall" om disse nye klippene fra MotorStorm. Du kan også se en High definition trailer. Problemet er at filmingen var iscenesatt på E3 2005 for å gi ett mer filmatisk preg. Men selve scenen som ble brukt er rendret realtime på PS3 noe som utviklerne selv har sagt gang på gang men folk nekter å tro det. (Spesiellt Xbox360 brukere) men sikkert ikke så rart da de ser nederlag når de ser disse klippene 6549148[/snapback] Det er fint å være begeistret for noe. Og den filmen du linket til var imponerende! Men en ting fatter jeg ikke med deg, Avean, og det er hvorfor det blir liksom noe personlig for deg og at du automatisk tror det er det for andre også. Hvorfor skulle Xbox 360 brukere se nederlag når de får se det klippet? Åkke som takk for linken, kan jo se ut som spillet har tatt seg opp etter sist vi så noe til det. (Har 360, føler ikke noe nederlag - bare glede over at spillbransjen går framover). Dr Peedee Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 rart at avean sier.."nVIDIA sto på sidelinja for og sjå på RSX i aksjon" men RSX ble jo ikkje utviklet før 4 måneder ETTER E3 05.. det er noe som skurrer her.. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er litt vanskelig å oppfatte grafikken på så lavoppløselige filmklipp. Blir noe annet å se det på 1080P på en Plasma skjerm Jaha, har du muligheten til det du da? Og likevel evner du ikke se forskjell på de to videoene? Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd du kødda faktisk, og heller immiterte en fanboy for å gjøre narr. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg ble ekstremt imponert over grafikken, helt til jeg fant ut at apene kun var reklame. Tja, det ser ut som at det er fin fysikk i spillet. EDIT: Såg den gamle filmen no som en annen linket til, filmene ligner knapt nok på hver andre. EDIT2: _KroSjefen_ genial film, trailer filmen er jo helt forkjellig fra gameplay filmen. EDIT3: En ting er sikkert og det er at PS3 er ufattelig kraftig. En venn av meg tenkte han satt og så på ett filmklipp og ikke ingame 6549112[/snapback] Det er vel umulig Endret 24. juli 2006 av Freeky2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er litt vanskelig å oppfatte grafikken på så lavoppløselige filmklipp. Blir noe annet å se det på 1080P på en Plasma skjerm Jaha, har du muligheten til det du da? Og likevel evner du ikke se forskjell på de to videoene? Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd du kødda faktisk, og heller immiterte en fanboy for å gjøre narr. 6551081[/snapback] Det artigste er at når du får se det i 1080p på en plasmaskjerm så vil du ha enda lettere for å se forskjellene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 her er det ein fyr som har laga en bra video som samenligner det to..gameplay vs e3 05.. verdt en titt.. gameplay vs e3 05 trailer Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) gameplay vs e3 05 trailer 6551189[/snapback] Et virkelighetsdrops av de sjeldent gode, har nok store sjangser for å sette seg fast i en fanboyhals Takk for den! Endret 24. juli 2006 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 gameplay vs e3 05 trailer 6551189[/snapback] Et virkelighetsdrops av de sjeldent gode, har nok store sjangser for å sette seg fast i en fanboyhals Takk for den! 6551417[/snapback] Hehe Traileren avr fin, men den var ikke akkurat spektakulær. Ikke i nærheten av E305-videoen. Det blir spennende å se hvordan resten av disse pre-rendererte spillene blir. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Haha joda, det er helt likt. Det ser man jo klart! Man kan jo ikke se at det er et spill. Motorstorm har så bra grafikk at man tror det er helt ekte. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Haha joda, det er helt likt. Det ser man jo klart! Man kan jo ikke se at det er et spill. Motorstorm har så bra grafikk at man tror det er helt ekte. 6551502[/snapback] Hehehehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, jeg ble helt imponert når jeg så den første videoen. Det var så livaktig at jeg hadde vanskelig for å forstå at jeg ikke så på film. Jeg antar den siste filmen her er bare noe tøys noen har laget på PC-en hjemme. 3D studio er jo ganske utbredt, så det er sikkert noen skoleungdommer som har klippet inn en dårlig versjon for å sverte dette vidunderlige film-spillet. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, jeg ble helt imponert når jeg så den første videoen. Det var så livaktig at jeg hadde vanskelig for å forstå at jeg ikke så på film. Jeg antar den siste filmen her er bare noe tøys noen har laget på PC-en hjemme. 3D studio er jo ganske utbredt, så det er sikkert noen skoleungdommer som har klippet inn en dårlig versjon for å sverte dette vidunderlige film-spillet. 6551954[/snapback] Hehehehehe :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Oh yes!! Avean med nok ein kvalitetspost!! Eg syns Motorstorm ser lekkert ut, absolutt. Og herlig fysikk! Men nå var det jo ikkje mye gameplay vi såg da,og de gameplayet vi såg under E3 stinket jo verre enn nissefar sin avføring,under eit kummelokk. Tregt var stikkordet. Dette fikser de sikkert på. Eg har xbox 360, føler eg nederlag? Nei eg føler at slaget er vunnet, for eg har aldri tvilt på at CGI`en fra 05 var CGI. Og eg har argumentert på sony slikkere i hytt og gevær. Og når folk enda har på seg idiot hjelmen,eit saftig idiot stempel i panna og fortsatt bor inne i Sony bobla, ja da ler eg og føler meg tilfredstillt. For humor må vi ha. Eg tror du begynner å tro på dine egne løgner. Tror meg, Avean kommer mest sannsynlg til å bli hentet av menn i kvite frakker når PS3 kommer. Kansje spesielt om det duker opp ein post her på forumet om at ein PS3 har tatt kveld. Verden er over,la mannen kvile. Ein siste reise fra da levende marker. Slaget er tapt. Endret 25. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Oh yes!! Avean med nok ein kvalitetspost!! Eg syns Motorstorm ser lekkert ut, absolutt. Og herlig fysikk! Men nå var det jo ikkje mye gameplay vi såg da,og de gameplayet vi såg under E3 stinket jo verre enn nissefar sin avføring,under eit kummelokk. Tregt var stikkordet. Dette fikser de sikkert på. Eg har xbox 360, føler eg nederlag? Nei eg føler at slaget er vunnet, for eg har aldri tvilt på at CGI`en fra 05 var CGI. Og eg har argumentert på sony slikkere i hytt og gevær. Og når folk enda har på seg idiot hjelmen,eit saftig idiot stempel i panna og fortsatt bor inne i Sony bobla, ja da ler eg og føler meg tilfredstillt. For humor må vi ha. Eg tror du begynner å tro på dine egne løgner. Tror meg, Avean kommer mest sannsynlg til å bli hentet av menn i kvite drakter når PS3 kommer. Kansje spesielt om det duker opp ein post her på forumet om at ein PS3 har tatt kveld. Verden er over,la mannen kvile. Ein siste reise fra da levende marker. Slaget er tapt. 6552061[/snapback] Mala, jeg ler så jeg rister når jeg leser innlegget ditt. Dagens! - ennå klokka bare er 08. Er du sikker på at han ikke blir hentet av små grønne menn istedet da? Noen ganger tror jeg fyren er fra en annen planet. (Jeg mener ikke være ondsinnet, jeg synes han bidrar bra på forumet fordi han fyrer opp oss andre til diskusjoner. Men jeg river meg i håret i blant...) Dr Peedee Endret 25. juli 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hehe takker Dr.Peedee Grønne menn, eller men i kvite frakker! Kem veit! Men ja, du har eit godt poeng når du sier han fyrer opp eine diskusjoner etter den andre, blir liksom eit lys i hverdagen det Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 lenge leve "qoutes from mala".. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Spørsmål til dere som sier at xbox360 har "vunnet": Hvor mange spill ,som ikke er multikonsoll titler ,har du på xbox360 som var verdt pengene du gav for den? Er vel heller få eksklusive titler til 360 som er verdt pengene du gav for 360'en... Isåfall til nå. Tilbake til emnet: Det er jo egentlig ikke så viktig at spillet skal ha virkelighetsnær grafikk, det som faktisk er viktig er at spillet tilbyr noe nytt, noe som motorstorm faktisk gjør. Feks forandrer banene seg etter hvordan man kjører Endret 25. juli 2006 av o0Hawk0o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja den gjørmeeffekten hjelper jo ein del på akkurat det, åssen kjørefysikken fungerer etterhvertf som løpet pågår. Eg tror dette spillet kan ende opp med å bli bra,bare de fjerne blyloddene som hang på kjøretøyene under E3 gameplay klippene. For det var svak fartsfølelse da altså. Men de har da enda litt tid på seg får å eliminere bugs,og fikse spillet til tipp-topp stand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå