Avean Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det har vært mye oppstyr rundt denne tittelen og det har gått så langt at folk nekter å tro dette er ingame, nå har firmaet for ANDRE gang vist fram en ingame trailer. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Dette viser akkurat samme grafikken som de alltid har vist i trailerne og bekrefter alt vi har sett er faktisk ingame. En ting er sikkert og det er at PS3 er ufattelig kraftig. En venn av meg tenkte han satt og så på ett filmklipp og ikke ingame Endret 24. juli 2006 av Avean Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dette viser akkurat samme grafikken som de alltid har vist i trailerne og bekrefter alt vi har sett er faktisk ingame. 6549112[/snapback] :!: Det ser mye bedre ut nå, men nei det er ikke på langt så nær likt CG-filmene fra E3 2005. Er det ikke nok med slike propagandatråder nå Avean? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Dette viser akkurat samme grafikken som de alltid har vist i trailerne og bekrefter alt vi har sett er faktisk ingame.En ting er sikkert og det er at PS3 er ufattelig kraftig. En venn av meg tenkte han satt og så på ett filmklipp og ikke ingame 6549112[/snapback] Sikker på at grafikken ikke er bedre? Å han kompisen din, han må virkelig leve foran en pc, siden han ikke vet hvordan det virkelige liv er. Endret 24. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Meget imponerende! Det så da ut som ingame, men grafikken og fysikken virker overveldende bra. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Propagandatråder ? Er flere sider som har brukt tittelen "I guess we were wrong afterall" om disse nye klippene fra MotorStorm. Du kan også se en High definition trailer. Problemet er at filmingen var iscenesatt på E3 2005 for å gi ett mer filmatisk preg. Men selve scenen som ble brukt er rendret realtime på PS3 noe som utviklerne selv har sagt gang på gang men folk nekter å tro det. (Spesiellt Xbox360 brukere) men sikkert ikke så rart da de ser nederlag når de ser disse klippene Endret 24. juli 2006 av Avean Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Så greit ut dette. Forstår ikke helt hvorfor noen skulle tvile på at dette var ingame. Bra grafikk og fysikk, men langt fra noe revolusjonerende saker. Vet ikke helt hva jeg skal si om selve gameplayet. Ser småmorsomt ut, men ikke noe mer. Tester nok en demo før jeg bestemmer meg om dette er et potentsielt kjøp eller ikke. Og Avean; hva mener du med at PS3 er ufattelig kraftig? Slike utsagn får deg bare til å høres ut som du er hjernevasket av Sony . PS3 blir bra den, men det er vel ingenting som sålangt har blitt vist som tyder på at den er "ufattelig kraftig". Litt kraftigere enn X360 vil jeg tippe. Begge konsollene har sine styrker og svakheter, men hvis du tror PS3 knuser X360 i praktisk styrke så blir du nok skuffet. Endret 24. juli 2006 av espent Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Propagandatråder ? Er flere sider som har brukt tittelen "I guess we were wrong afterall" om disse nye klippene fra MotorStorm. Du kan også se en High definition trailer. Problemet er at filmingen var iscenesatt på E3 2005 for å gi ett mer filmatisk preg. Men selve scenen som ble brukt er rendret realtime på PS3 noe som utviklerne selv har sagt gang på gang men folk nekter å tro det. (Spesiellt Xbox360 brukere) men sikkert ikke så rart da de ser nederlag når de ser disse klippene 6549148[/snapback] Kan du ikke få det i hodet. Filmen som ble vist på E3 2005 var CG-film! Nok om det. Sony har gjort dette før. De har derimot pusset opp spillet godt siden GDC tidligere i år, men det er en veldig lang vei til target renderen fra 2005. De kommer heller ikke til å nå dit innen spillet lanseres. Det er hverken PS3 kraftig nok til og utviklere ressurser nok til. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det har ikke vært ett spill med sånn type animasjon og fysikk. Hvis du ser på motorsyklisten så ser han helt ekte ut omtrent. Absolutt alt på han er animert perfekt og du får ikke følelsen av at du spiller ett spill. Så revolusjonerende er det nok og til lansering så blir det nok enda bedre. Er litt vanskelig å oppfatte grafikken på så lavoppløselige filmklipp. Blir noe annet å se det på 1080P på en Plasma skjerm TCI: Hvorfor sier du det ? Utviklerne selv har jo sagt at scenen der ble rendret realtime på PS3. Til og med nVIDIA stod ved siden av for å se RSX i aksjon. Annen ting du må spørre deg selv, tror du virkelig ikke RSX og Cell greier slik grafikk ? Da har du ikke sett mange PS3 spill. Endret 24. juli 2006 av Avean Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kunne tenkt meg å sjå eit klipp frå sjølve spelet, og ikkje bare ein trailer sånn som dette. Grafikken er sikkert grei den, men eg vil gjerne sjå litt gameplay. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ØØØØØØØHHHH Hvis du syns grafikken i denne filmen ser like bra ut som denne filmen her: http://media.ps3.ign.com/media/748/748488/vids_1.html Da trenger du faen meg briller for dette er ikke i nærheten engang. ALT er mer detaljert her. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 TCI: Hvorfor sier du det ? Utviklerne selv har jo sagt at scenen der ble rendret realtime på PS3. Til og med nVIDIA stod ved siden av for å se RSX i aksjon. Annen ting du må spørre deg selv, tror du virkelig ikke RSX og Cell greier slik grafikk ? Da har du ikke sett mange PS3 spill. 6549187[/snapback] Hvorfor? Fordi jeg lett kan se forskjell på hva som er CG og ingame. Detaljenivået er milevis fra den første filmen fra 2005. Veldig lett å se om du ikke bruker dine PS3 briller Avean. Greit nok at du er en sonyfan, men det finnes grenser. Går an å se verden slik den er fordi. Om Cell/RSX kan i sin levetid levere slik grafikk? Kanskje, men er det verdt det? Det vil koste utrolig mye å utvikle og ta lang tid, svært lang tid. Bare for å lage Splinter Cell Double Agent til alle platformer tar over 200 personer. Og det er ennå svært langt fra det du så på den CG-filmen der. Finnes ikke mange utviklere med så store ressurser. Kanskje om noen år. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det har vært mye oppstyr rundt denne tittelen og det har gått så langt at folk nekter å tro dette er ingame, nå har firmaet for ANDRE gang vist fram en ingame trailer. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Dette viser akkurat samme grafikken som de alltid har vist i trailerne og bekrefter alt vi har sett er faktisk ingame. 6549112[/snapback] Tror du bør ta deg en pille, Avean. For de som er usikre, ta en titt på E3 2005-videoen. Samme grafikk? I think not. For all del, det ser ut som om det kan bli et artig spill med veldig bra grafikk, men seriøst Avean, blir du aldri ferdig med propagandaen din? En ting er sikkert og det er at PS3 er ufattelig kraftig. En venn av meg tenkte han satt og så på ett filmklipp og ikke ingame 6549112[/snapback] En ting er sikkert, og det er at PS3 ikke er ufattelig kraftig. Og jeg lurer på om ikke vennen din bør bevege seg litt mer utendørs, hvis han trodde det var et filmklipp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Greit, PS3 blir en kraftig og bra maskin, men forskjellen mellom PS3 og Xbox360 blir nok ikke så stor som du tror. Motorstorm ser bra ut, ja, men det ligner ikke på CGI-klippet vi fikk se i 2005. Tror spillet heller ikke blir så revolusjonerende som du tror. Det er nok ikke dette spillet som får PS3 til å selge for å si det slik. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Avean has left the building... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ...og du får ikke følelsen av at du spiller ett spill. Avean jobber i Sony, for han har nemlig spilt det. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Avean, ro ned den sinnsyke trangen din for å utbrodere hvor hiiinnnsides syk ps3 er. Det er bare en spill maskin ok? Bare .... Ja motorstorm blir nok gøy, det er jeg enig i. Men den første traileren jeg så av motorstorm bare visste jeg ikke var ingame! Og ser stor forskjell på den og den du viste oss nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Spillet ser uten tvil pent ut, men det ser ikke så bra ut som den traileren de viste på E3 i fjor (eller var det i år?). Og jeg tror ikke denne traileren gir et godt bilde av gameplayet, de få vinklene som er realistiske å bruke i et bilspill, gir en viss følelse at dette ikke er så ekstraordinært som enkelte vil ha det til. Fysikken ser dog artig ut i visse scener. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Så kult ut det der... blir bra for Sony fanbois å få next-gen grafikk også, velkommer etter Men, desverre ser ikke ut til å komme i nærheten av hva jeg har sett av feks Gears Of War... Endret 24. juli 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ØØØØØØØHHHH Hvis du syns grafikken i denne filmen ser like bra ut som denne filmen her: http://media.ps3.ign.com/media/748/748488/vids_1.html Da trenger du faen meg briller for dette er ikke i nærheten engang. ALT er mer detaljert her. 6549205[/snapback] bra jeg fikk sett den om igjen, er rimelig sikker på at visse folk på forumet her røyker litt for mye sokk. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det har vært mye oppstyr rundt denne tittelen og det har gått så langt at folk nekter å tro dette er ingame, nå har firmaet for ANDRE gang vist fram en ingame trailer. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Dette viser akkurat samme grafikken som de alltid har vist i trailerne og bekrefter alt vi har sett er faktisk ingame. En ting er sikkert og det er at PS3 er ufattelig kraftig. En venn av meg tenkte han satt og så på ett filmklipp og ikke ingame 6549112[/snapback] Utrolig hvordan man kan klare å få det som i utgangspunktet ville vært et veldig imponerende klipp til å bli skuffende. Et tips er å roe ned fanatikeren i deg et par hakk Dette er selvfølgelig ikke like bra som cgi-filmen som ble vist i fjor (hallo). Men bra, det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå