Gå til innhold

tv via bredbånd til utlandet! Er det mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spm er: Det skal være mulig å få tv-signaler gjennom bredbånd. Akkuratt som vanlig kabeltv. Nextgentel har dette. Men det hjelper ikke når jeg er i utlandet. Da har jeg jo bredbånd fra andre enn nextgentel.

 

Vet at flere i spania gjør dette for å få norske kanaler. Men jeg finner ikke ut hvordan

 

Hæ?

 

Jeg skjønte lite av dette. Hva var spørsmålet?

6548966[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg brukte TVKoo.

6549876[/snapback]

 

Som er en fildelingstjeneste. Tror det Lab spør om er en lovlig og stabil måte å få TV-signalene via Internet i utlandet. Jeg tviler på at det finnes så mange internetleverandører som leverer dette i utlandet, men det er jo mulig. Hvis ikke er det nest beste valget å bruke TVkoo/TVNoo som som regel fungerer greit, men krever at du har en ganske rask linje(også opplasting).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg brukte TVKoo.

6549876[/snapback]

 

Som er en fildelingstjeneste. Tror det Lab spør om er en lovlig og stabil måte å få TV-signalene via Internet i utlandet. Jeg tviler på at det finnes så mange internetleverandører som leverer dette i utlandet, men det er jo mulig. Hvis ikke er det nest beste valget å bruke TVkoo/TVNoo som som regel fungerer greit, men krever at du har en ganske rask linje(også opplasting).

6576171[/snapback]

 

Jasså, er TVKoo ulovlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...