Lab Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Vet at noen ser tv via bredbånd i feks spania. For meg ser det ut som om de som tilbyr dette, er norske bredbåndsleverandører. Det hjelper jo ikke når mann bor i utlandet. Finnes det noen muligheter? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hæ? Jeg skjønte lite av dette. Hva var spørsmålet? Lenke til kommentar
Lab Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 spm er: Det skal være mulig å få tv-signaler gjennom bredbånd. Akkuratt som vanlig kabeltv. Nextgentel har dette. Men det hjelper ikke når jeg er i utlandet. Da har jeg jo bredbånd fra andre enn nextgentel. Vet at flere i spania gjør dette for å få norske kanaler. Men jeg finner ikke ut hvordan Hæ? Jeg skjønte lite av dette. Hva var spørsmålet? 6548966[/snapback] Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg brukte TVKoo. 6549876[/snapback] Som er en fildelingstjeneste. Tror det Lab spør om er en lovlig og stabil måte å få TV-signalene via Internet i utlandet. Jeg tviler på at det finnes så mange internetleverandører som leverer dette i utlandet, men det er jo mulig. Hvis ikke er det nest beste valget å bruke TVkoo/TVNoo som som regel fungerer greit, men krever at du har en ganske rask linje(også opplasting). Lenke til kommentar
obese Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Google slingbox. da finner du: http://www.slingmedia.com/indexa.php det er det det produktet gjør Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som vet om en butikk på nett som sender Slingbox Pal til Norge? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg brukte TVKoo. 6549876[/snapback] Som er en fildelingstjeneste. Tror det Lab spør om er en lovlig og stabil måte å få TV-signalene via Internet i utlandet. Jeg tviler på at det finnes så mange internetleverandører som leverer dette i utlandet, men det er jo mulig. Hvis ikke er det nest beste valget å bruke TVkoo/TVNoo som som regel fungerer greit, men krever at du har en ganske rask linje(også opplasting). 6576171[/snapback] Jasså, er TVKoo ulovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå