Re-Offender Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vel, penger ut av konto for litt siden + et aldri så lite tips til arrangør Må vel bare sitte seg ned å vente nå da.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva skal jeg med en Lotus når jeg har Golfen min. Hvor mange har betalt hittil, Bjørn Inge? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hva skal jeg med en Lotus når jeg har Golfen min. Hvor mange har betalt hittil, Bjørn Inge? 6591502[/snapback] oppdaterer i post #2 etterhvert som det betales Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) da er det akkurat halvparten som har betalt, 7 timer etter at orderen var plassert, og 1,5 timer etter at betalingsinfoen var på plass... just for the record Endret 31. juli 2006 av jalejale Lenke til kommentar
souljah Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 det er bare 90 minutter siden jeg kunne sende ut betalingsdetaljene, jeg synes alle er vært kjempeflinke jeg Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvis alle betaler i kveld, vil da orderen bli sendt i morgen? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 vel det pleier jo ofte ta en dag eller to fra man betaler til pengene kommer fram til den som skal ha pengene (i vårt tilfelle Dell) så jeg vil tro at onsdag torsdag så begynner ting å skje hos Dell Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 vel det pleier jo ofte ta en dag eller to fra man betaler til pengene kommer fram til den som skal ha pengene (i vårt tilfelle Dell) så jeg vil tro at onsdag torsdag så begynner ting å skje hos Dell 6591589[/snapback] Vel, ser jeg en Bergenser i en rød lotus blir jeg bekymret Får håpe at de som eventuelt ikke kan stille opp på avtalen trekker seg så fort som mulig, vi er jo lang over grensen på 10stk allerede som har betalt.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bjørn Inge ringte jo rundt til alle og spurte om alt var i orden med finanser osv. Får satse på at alle svarte ærlig og at ingenting har forandret situasjonen deres siden igår. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Bjørn Inge ringte jo rundt til alle og spurte om alt var i orden med finanser osv. Får satse på at alle svarte ærlig og at ingenting har forandret situasjonen deres siden igår. 6592216[/snapback] Var det derfor han ringte senere ? Jeg var ute og herja med plenklipperen, så jeg hørte den ikke, men skal sette over pengene så fort som mulig. Edit: bare jeg som la merke til den snedige tallrekken blant kontonummeret til Dell ? Edit: da er mitt betalt over. Endret 31. juli 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Få ræva i gir dere som ikke har betalt, vil ha den asap. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Få ræva i gir dere som ikke har betalt, vil ha den asap. 6592606[/snapback] Nåja, de kommer nok etthvert. Husk det er ikke mange timene siden betalingsinfoen ble tilgjengelig. Men jo før jo bedre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Man ser jo hvem man skal henge ut i post nummer to her... Lykke til, kan ikke være med på denne, har en Lacie 20" og får "nøye" meg med den en stund til... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Huff, ja jeg skjønner deg datating. Kjøpte en selv en NEC 20wgx2 for ett par måneder siden, men jeg klarer ikke å motstå dette tilbudet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Huff, ja jeg skjønner deg datating. Kjøpte en selv en NEC 20wgx2 for ett par måneder siden, men jeg klarer ikke å motstå dette tilbudet. 6592959[/snapback] Er det noen som har for mye penger ? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er noen McDonalds menyer ja Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 mmmmm.... macdonalds..... det er nå 15timer siden betalingsinfo var på plass og det er 2 stykker igjen som må betale (kan hende de har betalt i løpet av natten, men at Bjørn Inge ikke har oppdatert 1.post) just for the record <- tenkte det var greit å ha litt historie på hvordan alt har forløpet seg til kommende generasjoner. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 mmmmm.... macdonalds..... det er nå 15timer siden betalingsinfo var på plass og det er 2 stykker igjen som må betale (kan hende de har betalt i løpet av natten, men at Bjørn Inge ikke har oppdatert 1.post) 6594195[/snapback] Jeg tror ikke det når jeg nettopp sendte email om at jeg har betalt og like etterpå var post nr 2 oppdatert. De kan jo selvsagt ha betalt og ikke sagt ifra til Bjørn Inge da. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) game_master og kavorka, come on! Edit: f`¤"/( så masete jeg ble i dag, beklager Gleder meg mye mer enn jeg har gjort til julaften på mange, mange år. Endret 1. august 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Jørgen E Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Får tro det ordner seg i løpet av dagen Hvis noen har betalt, og ikke sagt ifra - gjør det! Det skader ikke å se at ting går smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå