pertm Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Min er i Oslo, men jeg må jo ha den videre opp hit før jeg får den. Så det er bare å vente. Nå ble disse vi kjøpte sendt fra Danmark, men om de sender din derifra vet jeg ikke. Det er jo litt forskjell på å sende 1 skjerm og å sende 22 stykker. Endret 10. august 2006 av pertm Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 min har kommet seg fra bergen til kr.sand over natta, slik at dere vet det bare... det tar nok en god uke når man bestiller ordinært vil jeg tro... halvannen kanskje tilog med... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nah. Tar ikke så langt tid om de har den inne. Bestilte skjerm selv fra Dell for et halvt år siden. Bestilte en Tirsdag, og hadde skjermen på Torsdag samem uken. Lenke til kommentar
jonvidar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kom til Oslo klokken 11.37 eller noe sånt, men jeg bor nok ikke i Oslo. Forhåpentligvis har jeg den på lørdag, bruker å gå tregt siste delen. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Min er registrert inn i posterminal Bergen kl. 16.09 i går og 11.46 i Oslo i dag. Ser ut som om jeg kan få den i morgen..... bra jeg har fri Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg håper min er her imorgen, men regner vel egentlig med at jeg må vente til Lørdag med å hente den Lenke til kommentar
steamr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg bestilte min 2407 på søndag direkte fra dell, og fikk den levert på døra på torsdag. Det blir fem dagers levering. Og da regner jeg tilogmed søndag.... Synes det er kjempebra... Mangler bare en pc å få kjørt skjermen på, denne laptopen klarer ikke widescreen oppløsninger Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 steamr: Har du prøvd med nye drivere til skjermkortet? Evt Powerstrip? Det bør ikke være noe i veien, rent teknisk sett, for å kjøre widescreenoppløsninger. Lenke til kommentar
steamr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 steamr: Har du prøvd med nye drivere til skjermkortet? Evt Powerstrip? Det bør ikke være noe i veien, rent teknisk sett, for å kjøre widescreenoppløsninger. 6652990[/snapback] Det er en centrino pc, med innebygd Intel onboard grafikk. Men nei, har ikke prøvd nye drivere, trodde det bare var et crappy skjermkort jeg... Venter på ny pc (core2duo) som jeg håper jeg får snart... som skal brukes med skjermen... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trenger ikke noe bra/nytt skjermkort for å ha støtte for widescreen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 da har skjermen kommet til meg for å hente den... altså den ligger på postkontoret, men skal hente den så fort jeg får pakkelappen i postkassa. vanligvis rundt klokka 12. http://www.posten.no/posten/PagesKM/KMSpor...%20613%205%20NO jeg kommer ikke til å åpne esken før søndag, rett og slett fordi jeg flytter i dag klokka 18.00. og da er det greit å ha den i esken. gruer meg litt til å se om det er pixel-feil eller noe annet teit med skjermen... hm... men gleder meg også litt til dual-screen oppsett! er jeg den første som får den, bortsett fra bjørn inge da? eller var det kanskje en til som bodde i bergen? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du trenger nå ikke vente på hentelappen, bare skriv ut pakkespor eller skriv ned pakkenr og dra og hent den. Jeg venter fortsatt på at min skal komme til Trondheim, så jeg håper at jeg får hentet den idag, men da bør den bli registrert snart... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Da er skjermen oppe og går! Fantastisk. Er et "lite" sprang fra en gammel Samsung Syncmaster 172T på 17" til 24"... hehe... Ingen pixelfeil jeg kan finne i farten heller. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg hater dere alle på lista Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) jalejale: det er vel ikke så lurt å legge ut pakkesporingen her? Tror hvem som helst med det nr kan hente pakken din. Endret 11. august 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Krysser 1001 fingre for 0 pixelfeil. Bare 4 timer og 36 minutter igjen av jobben, så er det bare å sprinte til postkontoret! Dere som har henta den, si noe, legg ut bilder/anmeldelser o.l Lenke til kommentar
jonvidar Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg vil også ha min!! Teite posten, de er jo så trege Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 er jeg den første som får den, bortsett fra bjørn inge da? eller var det kanskje en til som bodde i bergen? 6653554[/snapback] Min kom idag tidlig kl 7 til postkontoret. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) jalejale: det er vel ikke så lurt å legge ut pakkesporingen her? Tror hvem som helst med det nr kan hente pakken din. 6653607[/snapback] skjermen ligger nå i bilen min! hoho... dessuten er det veldig lite sted her, så kjenner godt de som jobber i butikken der (post i butikk). gleder/gruer meg til å teste den... blir ikke før til søndag som sagt. Endret 11. august 2006 av jalejale Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå ser det mørkt ut her, den har enda ikke kommet til Trondheim Det burde den når den står videresen kl 11.46 igår. Håper jeg kan hente den imorgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå